اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نباید به بهانه بی‌طرفی در انتخابات تخلفات را نادیده گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: هیچکس نباید توقع داشته باشد که به بهانه بی‌طرفی چشم خود را به اعمال خلاف قانون ببندیم.

نباید به بهانه بی‌طرفی در انتخابات تخلفات را نادیده گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین احمد عجم در همایش اعضای هیئت‌های نظارت استان، شهرستان‌ها و بخش‌های قزوین بیان کرد: اجرای انتخابات مسئله مهمی است که هر روزه در این کشور به عنوان یک وظیفه و حرکت مستمر وجود داشته و خواهد داشت و این امر به خاطر این است که پایه‌های نظام مستحکم و بر اساس حمایت‌ها و پشتوانه‌های مردمی استوار است زیرا خونبهای  بسیار سنگینی برای صیانت از این نظام و انقلاب پرداخت شده است.
وی ادامه داد: حمایت و اعتماد مردم از نظام و حکومت اسلامی هر روز بیشتر می‌شود و با گذشت زمان ابعاد تازه‌تری از استحکام نظام و اعتماد علاقمندی مردم به حکومت دینی نمایان می‌شود و مردم همواره از ما اجرای وظایف براساس قانون را انتظار دارند و شورای نگهبان به عنوان فیلتر بسیار ظریف، دقیق و مستحکمی است که باید مورد حمایت همه باشد.
استاندار قزوین اضافه کرد: همه ما باید امانت‌داری توأم با صداقت و هوشیاری را سرلوحه اعمال خود قرار دهیم و انتخابات نیز به عنوان یک امانت بسیار مهم همواره مورد توجه قرار گیرد و ما قبل، حین و بعد از اجرای انتخابات از وظیفه سنگینی برخوردار هستیم.
وی خطاب به اعضای هیئت‌های نظارت استان افزود: اگر تصمیمات شما بر امری صحه بگذارد و یا مقابله کند هیچکس نمی‌تواند بر علیه آن کاری را انجام دهد البته اشخاصی هستند که با سعی در ایجاد خلل در کار سیستم اجرایی می‌خواهند جلوی کار دولت را بگیرند که با درایت باید جلوی شکل‌گیری و ادامه این مسایل گرفته شود.
عجم تصریح کرد: آنچه برای ما باید مهم‌تر از همه موارد باشد امانتداری است و کاری به هیاهوها و جوسازی‌ها نیز نباید داشته باشیم و در عین حال نیز تلاشمان در این راستا باشد که زمینه حضور حداکثری مردم را همانند دوره‌های قبل فراهم سازیم.
وی با اشاره به حضور پررنگ مردم استان قزوین در انتخابات‌های قبل در مقایسه با استان‌های دیگر افزود: در همه دوره‌های انتخابات، حضور مردم قزوین در پای صندوق‌ها از میانگین کشوری بالاتر بوده است با توجه به اینکه برخی‌ها که نون‌شان را در وارد کردن اتهام می‌دانند سعی دارند مردم را نسبت به عملکرد خادمین‌شان بی‌اعتماد کنند و مردم در طول 33 سال این اعتماد را به شیوه‌های مختلف نشان دادند و در این انتخابات نیز، حضور حداکثری خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش خواهند گذاشت.
استاندار قزوین تصریح کرد: وظیفه نیروهای اجرایی است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را گزارش داده تا با آن به صورت قانونی برخورد شود و تا به حال نیز سیستم اجرایی و نظارتی هیچ راهی را به غیر از عمل به قانون اتخاذ نکرده است.
وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: شرایط حادتری از فتنه 88 بعید است که برای این نظام و انقلاب اتفاق بیافتد در آن فتنه هم عوامل خارجی و هم داخلی شیطنتی که داشتند بر کسی پوشیده نیست و آثار نامطلوب و سایه‌های آن شرایط را باید از کشور محو کرد.
عجم گفت: البته این مسئله در آن زمان با بهترین وجه مدیریت شد و مقام معظم رهبری نیز به هیچ چیزی جز حکمیت شورای نگهبان در آن شرایط تن ندادند و همواره اجرا و نظارت باید در کنار هم بتوانند این بار سنگین را به مقصد نهایی برسانند.
وی افزود: در سایه انسجام، همدلی، از خود گذشتگی، نگاه فرابخشی و با حفظ امانتداری با توجه به اینکه وظیفه خود را می‌شناسیم همواره باید در راستای امانتداری عمل کرده و در اجرای قانون نیز همواره بکوشیم؛ البته آنهایی که ریگی در کفششان است همیشه در خلاف جریان آب شنا کرده و کار خود را سخت کرده‌اند.
استاندار قزوین تأکید کرد: هیچکس نباید توقع داشته باشد که به بهانه بی‌طرفی چشم خود را به اعمال خلاف قانون ببندیم بلکه افکار عمومی غیر از این نیز  انتظاری از ما ندارد و تلاش ما نیز همواره جلب رضایت مردم بوده است و در این انتخابات نیز با حضور حداکثری مردم باید امید دشمنان را برای همیشه ناامید کنیم.
وی به مدیریت قوی جمهوری اسلامی در جریان غلبه بر سیستم هواپیمای جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: به دست آوردن هواپیمای فوق مدرن آمریکا با یک مدیریت قوی و تمام عیار نشانگر توانمندی‌های بالای نظام جمهوری اسلامی است؛ امروزه هر حکومتی که بر ایمان بر خدا تکیه دارد و امکانات بهتری نیز در اختیارش هست پیروز میدان خواهد بود.
عجم در پایان روند انجام موارد مربوط به اجرای انتخابات را در استان خوب ارزیابی کرد و افزود: فرمانداران آشنا و مسلط بر امور انتخابات هستند و ستاد انتخابات استان نیز در حال اجرای مناسب امور است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول