اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس:

زمینه تولید ثروت در کشاورزی مهیا شده است

خبرگزاری فارس: مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: عوامل اقلیمی، سابقه سرمایه‌گذاری و تجارب بخش کشاورزی نشان می‌دهد که در این بخش به عنوان سهم نخست اقتصاد استان فارس زمینه تولید ثروت بیشتر مهیا شده است.

زمینه تولید ثروت در کشاورزی مهیا شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالله جزایری بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی قیروکارزین در جمع سرمایه‌گذاران و دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی قیروکارزین اظهار داشت: تولید ثروت در بخش کشاورزی به عنوان سهم نخست اقتصاد این استان، نیازی است که با توجه به برنامه‌ریزی و بررسی‌های انجام شده محقق می‌شود.
وی عوامل اقلیمی، سابقه سرمایه‌گذاری و تجارب بخش کشاورزی را نشانگر مهیا شدن زمینه تولید ثروت در این بخش بسیار بیشتر از سایر بخش‌ها دانست و اضافه کرد: امروز کمتر بخشی مراحل بستر سازی، مطالعه و اهلیت را دارا بوده که در استان فارس با تلاش، همت، درایت و سخت‌کوشی بهره‌برداران بخش کشاورزی این اتفاق افتاده است.
جزایری با اشاره به معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرخ سود متعارف و تضمین شده بیان داشت: باید فرهنگ تولید ثروت را به عنوان یک شاخص مهم دنبال کنیم چرا که سرمایه‌گذاری علاوه بر کسب سود ایجاد اشتغال، جلوگیری از معضلات اجتماعی را نیز به دنبال دارد.
این مقام مسئول تسهیلات بانکی را تنها تسهیل کننده امور و سرمایه، و دانش و تجربه سرمایه‌گذار را تعیین کننده دانست و ابراز داشت: نزدیک به 39 هزار طرح بخش کشاورزی در چهار سال گذشته از محل بنگاه‌های اقتصادی به کارگروه اقتصادی استان معرفی شده که حاصل آن 24 هزار طرح مصوب بانکی است و از 10 هزار و 810 میلیارد ریال تسهیلات معرفی شده هفت هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی به این بخش است.
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به وجود مشکلات در سیستم بانکی و ضرورت توجه مسئولان برای تسهیل امور بیان داشت: باید خود را با شرایط تطبیق دهیم چرا که با صبر کردن برای تغییر ضوابط و شرایط عقب می‌مانیم و باید برای سرمایه‌گذاری آمادگی داشته و از فضای به وجود آمده برای رشد این شهرستان و استان استفاده کنیم.
وی در پایان با معرفی کتاب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی فارس افزود: این کتاب به چاپ رسیده و بیشتر از 50 فرصت سرمایه‌گذاری مطالعه شده را برای استفاده سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول