اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد:

اجرای 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان در روستاها

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: اجرای 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در روستاها و شهرهای کوچک در اقصی نقاط ایران در دستور کار قرار دارد.

اجرای 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان در روستاها
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرتضی بوجار ظهر امروز در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین شده است.
وی ادامه داد: این برنامه‌های تدوین شده به مرور در طول سال جاری و سال آتی نیز در اقصی نقاط کشور جمهوری اسلامی اجرایی می‌شود. 
این مسئول اضافه کرد: اکنون مجتمع‌های اقتصادی کمیته امداد در مناطق مختلف کشور در اختیار مددجویان کارجو قرار گرفته و این روند استمرار دارد.
بوجار تصریح کرد: واگذاری واحدهای مجتمع‌های اقتصادی به مددجویان در شورای مرکزی کمیته امداد مورد تصویب قرار گرفته و در حال اجرایی شدن است.
دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: بر اساس این مصوبه افراد زیر پوشش کمیته امداد و مددجویان بیکار از این مجتمع‌ها بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال افراد مددجوی بیکار از زمین‌های کشاورزی و دیگر امکانات این مجتمع‌های اقتصادی بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 30 مجتمع در سراسر کشور ایران اسلامی آماده واگذاری به افراد واجد شرایط و مددجویان است.
بوجار تصریح کرد: برای استان ایلام نیز این چنین برنامه‌ای در دستور کار قرار دارد و قرار است به زودی سه مجتمع نیز در ایلام به مددجویان بیکار واگذار شود.
دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: خوداتکایی خانواده و تامین معیشت مددجویان مهم‌ترین هدف اجرای این طرح در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: امیدوارم این طرح مورد استقبال مددجویان و افراد جویای کار زیر پوشش کمیته امداد در استان‌های مختلف کشور قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: دستیاران، کارشناسان و مسئولان معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی برای خوداتکایی مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس برنامه‌ریزی کرده‌اند.
دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: این برنامه‌ها در طول سال در سراسر کشور اجرایی و محقق می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول