اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

بصیرت عاشورایی در تاریخ انقلاب موج می‌زند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بصیرت عاشورایی ملت ایران در صحنه‌ها و مقاطع مختلف انقلاب اسلامی موج می‌زند.

بصیرت عاشورایی در تاریخ انقلاب موج می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی راهکارهای تجمع تاسوعایی و عاشورایی اهالی اردبیل در صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب برگرفته از نهضت عظیم و تاریخی حضرت سید‌الشهدا است که در آن ذلت‌ناپذیری و تسلیم نشدن در برابر کافران و ظالمان مصداقی روشن است که در حیات جمهوری اسلامی ایران نیز می‌توان به خوبی مشاهده کرد.
وی گفت: بصیرت و آگاهی حضرت ابوالفضل در دفاع از حریم ولایت را می‌توان در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در روزگار ما نیز دید که اوج آن جنگ هشت ساله تحمیل شده به ایران بود که رزمندگان ما با تبعیت از امام و مقتدای خود در صحنه جنگ حاضر شده و به دشمنان اجازه کوچک‌ترین تعرض به حریم و اصول انقلاب اسلامی و حیثیت و شرف پرافتخار را ندادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل از جوانان و رزمندگان ما به عنوان الگوهای بی‌نظیر تداوم و استمرار این حرکت تاریخی یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فضیلت‌هاست و به یقین در آن اوج شوکت و عظمت آرمان‌خواهی را می‌توان مشاهده کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرمانده سپاه  حضرت عباس (ع)  استان اردبیل نیز در سخنانی کوتاه عزاداری بی‌نظیر مردم اردبیل در ایام محرم به ویژه عصر تاسوعا و عاشورای حسینی را سرمشقی از دل سپردگی به حریم امامت و ولایت دانست و ابراز داشت: اگر مردم اردبیل به سردار رشید کربلا دل بسته هستند به دلیل دفاع آن حضرت از حریم ولایت بود که هرگز اجازه نداد دشمن به این حریم تعرض و جسارت کند.
جلیل بابازاده شور و عشق حسینی را خالق ماندگارترین حماسه در دوران دفاع مقدس اعلام کرد و از این الگو به عنوان مدل بی‌نظیر در مقاومت و ایستادگی در برابر نظام استکباری یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیر کل صدا و سیمای اردبیل نیز ابراز داشت: عزاداری اردبیل به لحاظ محتوایی غنی و پربار است و حضور چشمگیر مردم علاوه بر پخش زنده از شبکه استانی از 16 شبکه سراسری و برون مرزی نیز پخش شد.
ابوالحسن صادقی‌جهانی با بیان اینکه در ارزیابی رسانه ملی در بین استان‌ها پخش عزاداری مردم اردبیل و حضور آحاد مردم در این مراسم در جایگاه برتر قرار دارد از استمرار چنین حرکت‌هایی در مناسبت‌ها و برنامه‌ها و پخش زنده از شبکه‌های سراسری خبر داد.
در این مراسم که با هدف ارائه راهکارهای موثر رسانه‌ای در پخش عزاداری اردبیل در عصر تاسوعا و عاشورا از صدا و سیما برگزار شد تعدادی از معتمدان، ریش سفیدان، شعرا، مداحان، پیر غلامان و دست‌اندرکاران برنامه عزاداری عصر تاسوعا و عاشورا به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود در هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها پرداخته و به صورت گروهی اعلام کردند که اردبیل آمادگی میزبانی کنگره بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان حسینی را در سال آینده دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول