اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش کشاورزی؛

271 فرصت شغلی در محلات ایجاد شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی محلات از ایجاد 271 فرصت شغلی در بخش کشاورزی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

271 فرصت شغلی در محلات ایجاد شد
علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 308 نفر تعهد اشتغال سال جاری این مدیریت تاکنون اشتغال 271 نفر محقق شده است.
وی ادامه داد: از مجموع مشاغل ایجاد شده 50 نفر در بخش دام و شیلات، 175 نفر در بخش زراعت و باغبانی، سه نفر در بخش صنایع تبدیلی، 13 نفر در بخش آب و خاک و 30 نفر در بخش ترویج مشغول به کار شده‌اند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات در بخش دیگری از سخنان خود از پیش‌بینی برداشت 15 هزار تن چغندر قند در سال جاری در این شهرستان خبر داد.
صفری گفت: برداشت چغندر قند از اواسط آذر ماه در این شهرستان آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود 15 هزار تن برداشت شود.
وی تصریح کرد: میزان سطح زیر کشت چغندر قند در سال جاری در اراضی محلات 330 هکتار است.
به گفته وی محلات یکی از شهرستان‌های تولید کننده چغندر قند با عملکرد و عیار بالا است به گونه‌ای که در تمام سطوح زیر کشت این محصول به صورت آبیاری تحت فشار اجرا شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات در ادامه با اشاره به برداشت زعفران خاطرنشان کرد:  12 هکتار از مزارع این شهرستان به کشت زعفران اختصاص یافته است که بیش از 40 کیلوگرم زعفران از مزارع برداشت شد.
صفری با اشاره به برداشت ذرت نیز در سطح 130 هکتار گفت: متوسط عملکرد تولید محصول ذرت در اراضی این شهر حدود 45 تن در هکتار  است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول