اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان:

بیمه طلایی انتظار فرهنگیان بازنشسته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بازنشستگان فرهنگی از مدت‌ها پیش منتظر اجرای بیمه طلایی بوده‌اند و از چند روز گذشته تا کنون ثبت‌نام این افراد در این طرح آغاز شده است.

بیمه طلایی انتظار فرهنگیان بازنشسته است
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پس از مدت‌ها، انتظار فرهنگیان بازنشسته به منظور اجرای بیمه طلایی برای آنها به پایان رسیده است، اظهار داشت: بازنشستگان فرهنگی از چند ماه گذشته تا کنون در راستای این موضوع در بلا تکلیفی به سر برده‌اند، اما در حال حاضر و با تغییر بیمه‌گر آنها از بیمه آتیه‌سازان به بیمه ایران تکلیف آنها در این زمینه مشخص شده است.
وی با بیان اینکه بیمه ایران باید پس از ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای دریافت خدمات بیمه طلایی نسبت به صدور کارت برای این افراد اقدام کند، اضافه کرد: خدمات این بیمه از ابتدای دی ماه جاری در تمام مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران به این افراد ارائه می‌شود و پذیرش این افراد در این مراکز با در دست داشتن کارت منزلت و کارت ملی آنها صورت می‌گیرد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به میزان استقبال فرهنگیان بازنشسته نسبت به اجرای بیمه طلایی برای آنها تصریح کرد: بیمه طلایی پس از ماه‌ها با تلاش‌های مسئولان وزارت آموزش و پرورش کلید خورده است و با اجرایی شدن این بیمه میزان آسیب‌پذیری این قشر از جامعه کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه بیمه طلایی روح امید را در دل این افراد زنده می‌کند، افزود: بازنشستگان فرهنگی از مدت‌ها پیش منتظر اجرای بیمه طلایی بوده‌اند و از چند روز گذشته تا کنون ثبت‌نام این افراد در این طرح آغاز شده است.
داوری به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در راستای تعداد افراد شرکت‌کننده در این طرح اشاره کرد و بیان داشت: درخواست‌های فرهنگیان بازنشسته از مدت‌ها پیش در راستای اجرایی شدن بیمه طلایی برای آنها گویای استقبال بی‌نظیر این افراد برای ثبت‌نام به منظور دریافت خدمات بیمه طلایی است.
وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح کشور به همراه خانواده‌های خود در این طرح شرکت می‌کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح استان حدود 50 هزار نفر بازنشسته فرهنگی وجود دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که از جامعه 50 هزار نفری فرهنگیان بازنشسته استان به همراه زیر مجموعه‌های این قشر از جامعه بین 80 هزار تا 100 هزار نفر برای دریافت خدمات بیمه طلایی ثبت‌نام کنند.
وی اظهار داشت: بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به همکاران فرهنگی، همسر و فرزندان این افراد اختصاص دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول