اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان:

35 واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در طول هفته جاری در همدان خبر داد.

35 واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شد
علی‌اصغر خرمروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در همدان خبر داد و افزود: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی هفته جاری در سطح استان انجام شده است.
وی گفت: این طرح به منظور کنترل از واحدهای صنفی پوشاک و البسه توسط عوامل نظارتی اماکن عمومی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به اجرا گذاشته شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان افزود: مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی و امنیت اخلاقی این پلیس در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی از یک هزار و 488 واحد صنفی پوشاک و البسه به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید به عمل آوردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازدید و بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی مذکور از متصدیان 255 واحد صنفی تعهد اخذ شد و به 667 نفر متصدی واحدهای مذکور در خصوص رعایت آیین‌نامه اماکن عمومی و شئونات اسلامی تذکر کتبی و شفاهی داده شد و اقدامات لازم در خصوص پلمب تعداد 35 واحد صنفی متخلف به عمل آمد.
خرمروی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح 79 واحد صنفی بدون پروانه کسب شناسایی و اقدامات لازم در خصوص ساماندهی آنان به عمل آمد.
وی تأکید کرد: طی بازرسی‌های به عمل آمده 990 قطعه عکس، بنر و صور مبتذل، 175 عدد اقلام شیطان‌پرستی، دو دستگاه کیس رایانه حاوی موارد ممنوعه و غیر مجاز، سه قطعه البسه غیرمجاز و نامتعارف، 130 حلقه لوح فشرده مبتذل و 11 هزار و 180 نخ سیگار قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان در پایان سخنانش گفت: 30 بسته تنباکو، یک هزار و 721 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز و غیربهداشتی و یک هزار و 721 عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و بهداشتی در زمان اجرای طرح از واحدهای صنفی کشف و ضبط و همچنین 122 عدد مانکن بدپوشش و نامتعارف پس از تذکرات مأموران اصلاح و ساماندهی شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول