اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در فضای سایبری کشور صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی با همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برای نخستین بار در فضای اینترنتی کشور خبر داد.

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی منطقه آزاد انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا بهمنی ظهر امروز در جلسه سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی این منطقه را برای گسترش همکاری‌های مشترک در عرصه اینترنت را اعلام کرد.
وی اظهار داشت: حضور فعال در رسانه‌های اینترنتی جزو مهم‌ترین برنامه‌های ما به منظور معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در محدوده است و از گسترش همکاری‌ها در این حوزه به منظور حضور موفق و قدرتمند در عرصه سایبری استقبال می‌کنیم.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی با همکاری مشترک موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد.
وی افزود: این جشنواره به مناسبت هفته گردشگری از ششم مهر سال جاری آغاز شده و تا ششم دی ادامه می‌یابد و زمان اعلام برندگان آن نیز اول بهمن‌ماه امسال است.
بهمنی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در فضای اینترنت کشور برگزار می‌شود، درباره اهداف برگزاری آن، اذعان داشت: گسترش آگاهی نسل جوان نسبت به بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به‌ویژه در حوزه‌های ایرانگردی و ایران شناسی، بازشناسی و نشر فرهنگ عامه نسبت به جاذبه‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری هر نقطه از ایران اسلامی جزو اهداف جشنواره مذکور است.
وی، تعامل بیشتر با نسل جوان و جامعه وبلاگ‌نویسان کشور در راستای تقویت نگاه تخصصی و علمی به موضوعات ملی و تبیین نقش مناطق آزاد کشور به‌ویژه منطقه آزاد انزلی در صنعت گردشگری کشور را از جمله مهم‌ترین اهداف جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی  و ایران‌شناسی عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی، شرایط شرکت در این مسابقه را دارا بودن وبلاگ در سامانه وبلاگ تبیان و ثبت حداقل 40 پست در موضوعات پیشنهادی به انتخاب کاربر اعلام کرد.
وی افزود: معرفی آثار تاریخی، معرفی فرهنگ عامه، معرفی جاذبه‌های طبیعی، معرفی موزه‌ها و مراکز فرهنگی از جمله موضوعات جشنواره است.
بهمنی، معرفی محوطه‌های باستان‌شناختی و تاریخی، ظرفیت‌های اقتصادی جغرافیای انسانی، سیاسی، فهرست بناهای ثبت شده در آثار ملی، آلبوم تصاویر، فیلم‌های گردشگری و نقشه‌‌ها از موضوعات تشکیل دهنده جشنواره وبلاگ‌نویسی ایرانگردی و ایران‌شناسی ذکر کرد.
به گفته وی، به 53 وبلاگ برتر جوایز مختلفی از هزینه حج عمره تا دستگاه mp4 اهدا می‌شود.
این مسئول، افزود: موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان نقش به‌سزایی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جبهه گسترده و پیچیده جنگ نرم و تهاجم فرهنگی داشته و این سازمان همکاری با چنین موسسات فرهنگی را فرصت مغتنمی برای ارتباط با نسل جوان و آینده ساز کشور ارزیابی می‌کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول