اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

نظارت تعزیرات و بازرگانی گیلان در شب یلدا

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از اجرای طرح نظارتی مشترک این اداره کل و بازرگانی استان برای شب یلدا خبر داد.

نظارت تعزیرات و بازرگانی گیلان در شب یلدا
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای نظارت بر بازار گیلان در شب یلدا، اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تهیه برخی مایحتاج شب یلدا تعزیرات حکومتی و بازرگانی استان اقدام به برگزاری گشت مشترک برای پیشگیری از بروز برخی تخلفات کردند.
وی ادامه داد: گروه‌های بازرسان تعزیرات حکومتی، بازرگانی و مجمع امور صنفی و مرکز بهداشت استان از امروز و فردا چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از مراکز مورد نظر بازرسی می‌کنند.
این مسئول درباره بازرسی از مراکز مد نظر این اداره کل، بیان داشت: از مراکز عرضه شیرینی‌جات، آجیل، خشکبار، میوه‌فروشی‌ها و دیگر مراکز عرصه مایحتاج شب یلدا بازدید به عمل می‌آید.
وی برخورد با متخلفان را از برنامه‌های تعزیرات حکومتی برای افراد متخلف در شب یلدا ذکر کرد و اذعان داشت: ستاد خبری تعزیرات حکومتی گیلان از مردم می‌خواهد تا ضمن پرهیز از خریدهای اضافه و هوشیاری لازم برای جلوگیری از سوءاستفاده متخلفان در صورت مشاهده تخلفات احتمالی، مراتب را به شماره تلفن‌های 124  بازرگانی و 3229038-0131 این ستاد اعلام کنند.
قشلاقی با اشاره به اهمیت کنترل و تنظیم بازار، تصریح کرد: برخورد با تخلفات واحدهای اقتصادی پس از دو مبحث مهم توجه به تولید و توزیع کالا و خدمات به عنوان آخرین حلقه تنظیم بازار به‌کار گرفته می‌شود.
وی در باره مهم‌ترین برنامه‌های نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، ابراز داشت: اجرای بازدید و مانورهای مشترک با بازرسان بازرگانی و مجامع امورصنفی یکی از برنامه‌های این اداره کل است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با قدردانی از کسبه و بازاریانی که با اجرای قانون نظام صنفی، همراه و همگام با دولت هستند، خاطرنشان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات اقتصادی مصمم بوده و از تمام امکانات قانونی برای ایجاد آرامش  و ثبات در بازار استفاده می‌کند.
وی، رسیدگی به تخلفات موضوع قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، رسیدگی به تخلفات اقتصادی، صدور حکم، اجرای حکم، تجدیدنظر و رسیدگی به شکایات را از جمله وظایف اداره کل تعزیرات حکومتی استان برشمرد.
قشلاقی با بیان اینکه رسالت سازمان تعزیرات حکومتی چیزی جز خدمت به مردم نبوده است، اذعان داشت: برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
وی افزود: ما همواره در انجام فعالیت‌های خود استانداردهای حرفه‌ای را به لحاظ علمی رعایت کرده و کیفیت امور را فدای کمیت نمی‌کنیم و تلاش می‌شود تا روش‌هایی را به کار بندیم که در نهایت حافظ حقوق مصرف‌کنندگان باشد.
این مسئول متذکر شد: توجه به اصل اخلاق اگر چه در تمام سازمان‌ها لازم الاجراست، اما در مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی که هدف آن جلوگیری از تعدی و اجحاف، خدمت به مردم، قشر مصرف‌کننده و برقراری عدالت اقتصادی است، پایبندی به ارزش‌های اخلاقی جایگاه رفیعی دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول