اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

قم نیازمند 12 ایستگاه آتش‌نشانی جدید است

خبرگزاری فارس:‌ شهردار قم گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان،‌ 12 ایستگاه جدید آتش‌نشانی باید در قم احداث شود تا به استانداردهای جهانی دست پیدا کنیم.

قم نیازمند 12 ایستگاه  آتش‌نشانی جدید است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه چهار و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم که با حضور رئیس و اعضای‌ شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه خادمین مردم در شهرداری همواره به صورت شبانه روزی در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: امروز شهر قم نیازمند مدیرانی کارآمد،‌ با تجربه و دارای دانش روز است تا مشکلات شهر قم را با مشارکت و همکاری مدیران استان و شهروندان برطرف کنند.
وی خاطر‌نشان کرد: نیروهای توانمند،‌ متعهد، ‌متخصص و متدین زیادی در شهرداری قم حضور دارند که به صورت بسیجی وار در خدمت مردم هستند ولی به دلیل مسائل مالی و کمبود اعتبارات امکان ارائه خدمات بیشتر وجود ندارد.
دلبری افزود: شهر مقدس قم با وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران دارای ساختاری ویژه و خاص نسبت به دیگر شهرها است و باید در ساماندهی و اجرای پروژه‌های شهری تسریع شود.
شهردار قم به خدمات شبانه‌روزی پرسنل آتش‌نشانی در اطفای ‌حریق و حوادث در سطح شهر قم اشاره و تصریح کرد: کلانشهر قم با توجه به افزایش جمعیت نیازمند 12 ایستگاه جدید آتش‌نشانی است تا در مواقع حساس و ضروری بدون هیچگونه مسئله‌ای ‌مشکلات مربوط به حوادث و حریق شهروندان را برطرف کنند.
دلبری تجهیز سازمان آتش‌نشانی به امکانات روز و خودروهای پیشرفته را ضروری دانست و افزود: قم حرم اهل بیت است و باید بهترین امکانات شهری در این شهر مهیا شده و در خدمت شهروندان باشد.
در این مراسم مهندس عباس جعفری به عنوان مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی معرفی و از خدمات محسن منصوری تقدیر به عمل آمد. همچنین در این مراسم احمد نکونام به عنوان شهردار منطقه 4 قم معرفی شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول