اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات بوشهر خبر داد:

اختصاص 400 میلیون تومان اعتبارات فرهنگی به اداره کل تبلیغات بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: 400 میلیون تومان اعتبار فرهنگی به اداره کل تبلیغات استان بوشهر برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اختصاص داده شده است.

اختصاص 400 میلیون تومان اعتبارات فرهنگی به اداره کل تبلیغات بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا در دومین نشست توجیهی معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جمع مدیران شهرستانی اظهار داشت: اخلاق مداری برگ برنده و شمشیر تیز مدیریت ولایی است.
وی در مورد رعایت مسائلی از قبیل انضباط اداری کاری افزود: ما همه مسلمان هستیم و در دین اسلام که همه ما دل در گرو اجرای دقیق و صحیح احکام و قوانین آن داریم و تابع آن هستیم روایات متعددی در باب رعایت نظم و انضباط در محیط‌های مختلف خانواده، اجتماع و محل کار خود وجود دارد و ما به عنوان یک مسلمان باید در آن چه در حیطه خانواده و کار و اجتماع آورده شده، اهتمام داشته باشیم و تشویق کارکنان باید در دستور کار ادارات قرار گیرد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به انجام مأموریت‌های اداری و عمل بر اساس شرح وظایف خواستار مرور مرتب شرح وظایف مدیران شهرستانی و نصب تابلوی شرح وظایف بر روی میز مدیران و کارشناسان شد.
وی در بحث پیگیری ماموریت‌های محوله از سازمان و استان بر پاسخگویی به تمام مکاتبات و مکالمات اداری مورد نظر سازمان و اداره کل تاکید کرد.
موسوی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از ابتکار و نوآوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتی در راه اندازی کاروان قرآنی در شهرستان دشتی بر لزوم ارائه پیشنهادات، ایده‌ها و طرح‌های نو برای بررسی و انعکاس به سازمان تبلیغات اسلامی و ارتقاء جایگاه اداره کل و شخص ارائه دهنده تاکید کرد.
وی با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد خود کارکنان زیر مجموعه ابراز داشت: خود ارزیابی و نظارت پیاپی و مستمر بر روند اجرای امور از طرف مدیر تاثیر مستقیمی در روند پیشرفت امور در مجموعه تحت مدیریت هر فرد دارد و ما باید بعد از ارزیابی خود بر عملکرد کارکنان تحت مدیریت خود از طریق دادن نمره مطلوب و مطابق با عملکرد آنان و بر اساس ملاک‌هایی نظیر اعتماد، عدالت و قانونمندی، میزان اهتمام افراد در انعکاس فعالیت‌های مجموعه در سایت سازمان و سایر رسانه‌های استانی و ملی زمینه رضایتمندی خداوند و پیشرفت در امور مجموعه را فراهم کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تحلیل و بررسی بخش نامه‌ها و احیانا نقد منصفانه و عالمانه برنامه‌ها و طرح‌های ارسالی از سازمان یا اداره کل و داشتن تعامل سازنده با کارکنان و برخورد حسنه و در خور شأن با ارباب رجوع را زیبنده مدیریت اسلامی دانست و گفت: برگ برنده و شمشیر تیز اخلاق مداری فاکتور ارزنده مدیریت ارزشی و ولایی است و با اخلاق حسنه می‌توان خلأهای ناشی از کمبود اعتبارات را جبران کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان‌ها خطاب به رؤسای ادارات شهرستانی افزود: شورای هیئت‌های مذهبی در هر شهرستان بازوی توانمند مدیر شهرستان محسوب می‌شود و ضروری است ضمن نظارت دقیق در برگزاری انتخابات زمینه انتخاب اعضا و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی اهل تعامل با مجموعه که خود را به راحتی با قوانین مجموعه وفق دهند و در یک کلام ولایتمدار باشند را فراهم کنید.
موسوی‌نیا با اشاره به جذب اعتبار فرهنگی مناسب برای اداره کل، تصریح کرد: میزان 400 میلیون تومان اعتبار فرهنگی به اداره کل اختصاص داده شده و باید با ایجاد رقابت بین ادارات در جذب و هزینه کرد صحیح اعتبارات و تحویل به موقع اسناد مربوط به هزینه آنان به اداره کل زمینه رشد و اعتلای مجموعه تحت مدیریت خود را فراهم آورید.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ارزیابی سه ماهه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها تأکید کرد: از این به بعد ماهانه ارزیابی ادارات در دستور کار اداره کل قرار دارد و در پایان فصل بهار هم عملکرد سه ماهه بر اساس ملاک‌های ارائه شده توسط معاونت‌های فرهنگی و تبلیغ و اداری مالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
وی در پایان سخنان خود مشارکت بیشتر ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان در برگزاری فعالیت و برنامه‌های مناسبتی فرهنگی و مذهبی شهرستان خواستار شد و ادامه داد: انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته درسطح استان و کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است و و رؤسای ادارات باید از طریق ارسال اخبار فعالیت‌های خود به سایت سازمان تبلیغات اسلامی در بعد کشوری و دعوت از صدا و سیمای مرکز استان، سایت‌ها و مطبوعات استانی برای انعکاس موفق برنامه‌های خود تلاش کنند.
حجت الاسلام نعمت الله عظیمی‌فرد، سرپرست معاونت فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در سخنانی بر ضرورت توجه اعضا به رعایت شاخص‌های مورد نظر سازمان در بحث برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.
سید محمد موسوی‌مطلق، سرپرست معاونت اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در ادامه جلسه بر لزوم رعایت موارد مالی همچون نحوه توزیع اعتبارات فرهنگی، رعایت هزینه کرد اعتبارات مطابق با قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه و نحوه تنظیم توافقنامه‌های فرهنگی و ارسال اعتبارات فرهنگی به شهرستان ها و مسائل اداری از قبیل نظم و انضباط اداری و حرکت در چارچوب مسائل اداری تاکید کرد.
در بخش دیگری از این نشست عبدالله رئیسی، کارشناس پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات نیز در مورد نحوه اجرائی کردن توافقنامه‌ها و هزینه کرد صحیح و رعایت موارد ائین نامه‌ای مطابق با بخش نامه‌های ارسالی از سازمان تبلیغات اسلامی مطالبی را بیان کرد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول