اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان بوشهر:

اهالی فرهنگ نقش مهمی در استمرار حماسه 9 دی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حماسه 9 دی پاسخی محکم و شجاعانه به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن بود که علیه نظام اتفاق افتاد و هم اکنون ما اهالی فرهنگ و هنر وظیفه سنگینی را در حفظ و استمرار این حرکت ارزشمند داریم.

اهالی فرهنگ نقش مهمی در استمرار حماسه 9 دی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید یونس محمدی در نشست هماهنگی برنامه‌های 9 دی در بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه 9 دی محصول درک مردم از عبرت‌های عاشورا است و همه مردم، مستقل از جریانات و گروه‌های سیاسی آگاهانه برای دفاع از نظام و رهبری به میدان آمدند.
وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند فتنه 88 یک بیماری بود که با حضور عظیم مردمی دفع شد، ما باید این بیماری را تحلیل کنیم و ببینیم چگونه پس از یک دهه در نظام پدید آمد و اقدامات پیشگیرانه بعدی چیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ‌بیماری وابستگی به کفر، الحاد و نفاق، بیماری پیمان شکنی با مردم و نظام، بیماری به دام دشمن افتادن در اثر فقر در تحلیل قضایا ازجمله آفاتی است که باید آسیب شناسی شود، طبیعی است این بیماری با حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در عرصه‌های سیاسی معالجه می‌شود .
وی با اشاره به پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ روانی و جنگ الکترونیک علیه آمریکا تاکید کرد: فرزندان دلیر این ملت با غلبه به سخت افزارها و نرم افزارهای جاسوسی آمریکا، ضربه جانانه‌ای به آنها زدند.
وی افزود: نبرد ما با آمریکا درحوزه سیاسی و امنیتی ادامه دارد و به فضل خدا غلبه با نیروهای شجاع ، جوان و آگاه ماست که دراین میدان فعال هستند.
محمدی گفت: یکی از برکات عزاداری سیدالشهداء(ع) حماسه 9 دی بود، این حماسه، جریان فتنه را به احتضار انداخت و موجب وحشت و اضطراب سران فتنه شد.
وی تصریح کرد: حماسه 9 دی پاسخی محکم و شجاعانه به یک حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن بود که علیه نظام اتفاق افتاد و هم اکنون ما اهالی فرهنگ و هنر وظیفه سنگینی را در حفظ و استمرار این حرکت ارزشمند داریم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول