اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

بسیج پایگاه وحدت شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه مقاومت بسیج در واقع پایگاه وحدت بین شیعه و سنی است.

بسیج پایگاه وحدت شیعه و سنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، علیرضا عظیمی جاهد امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید پایدار در بخش پشت آب زابل اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، پایگاه وحدت بین شیعه و سنی است که مباحث امر به معروف و نهی از منکر را پر رنگ‌تر و جدی‌تر از مکان‌های دیگر توسعه و ترویج می‌دهند.
وی افزود: ضروری است تا پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان فرهنگ سازی و نهادینه شود.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پایگاه مقاومت بسیج شهید پایدار روستای حاج غلامعلی  بخش پشت آب شهرستان زابل با همت سپاه ناحیه زابل و فرمانداری این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.
جاهد عنوان کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 250 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 130 میلیون ریال افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سلمان استان نیز از اعزام چهارمین کاروان دانش‌آموزان بسیجی خواهر مقطع دوم متوسطه در قالب گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس به مدت یک هفته عازم مناطق جنگی جنوب غرب کشور خبر داد.
خدارحم سارانی گفت: این اعزام با حضور بیش از 440 نفر دانش‌آموز خواهر سال دوم دبیرستان به استعداد 11 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی غرب کشور انجام شد.
وی تصریح کرد: این اعزام با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو پذیری از شهدا، حرکت کردن در خطوط شهدا، گذراندن دوره درس آمادگی دفاعی و بازدید از یادمان شهدای شلمچه، فکه، طلائیه، هویزه، چزابه، دهلاویه و ... انجام شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول