اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد:

9 انتصاب جدید در شهرداری شهرکرد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از انتصاب 9 مدیر جدید در شهرداری شهرکرد خبر داد.

9 انتصاب جدید در شهرداری شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد طی احکامی جداگانه از سوی نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد، مدیران جدید سازمان‌های رفاهی تفریحی، اتوبوسرانی، آتش نشانی، تاکسیرانی و سرپرستان نواحی یک و دو شهرداری، واحدهای امانی، پیمانی، اجرائیات و امور مالی این شهرداری منصوب شدند.
برهمین اساس طی حکم شهردار شهرکرد، محمدرضا امیدی با حفظ سمت مسئولیت روابط عمومی به‌عنوان سرپرست جدید سازمان رفاهی، تفریحی این شهرداری منصوب و از زحمات حمید مهدیان دهکردی سرپرست سابق تقدیر شد.
همچنین با صدور حکمی، علی بابایی به سمت سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه معرفی و از تلاش‌های لهراسب علی پور سرپرست پیشین تجلیل به عمل آمد.
مجید علی پور نیز طی حکمی به سمت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد منصوب و از خدمات سرپرست سابق علی اکبر معتمدی قدردانی شد.
در حکم جداگانه‌ای نیز از سوی شهردار شهرکرد، مهر علی اسکندری به عنوان سرپرست جدید سازمان تاکسیرانی این شهرداری انتخاب و از زحمات بهمن صفرزاده سرپرست قبلی تجلیل شد.
در حکمی دیگر حیدر نادری به عنوان سرپرست ناحیه یک شهرداری شهرکرد معرفی و عزت الله آزاد نیز به سمت سرپرست ناحیه دو این شهرداری منصوب شد.
برهمین اساس طی احکامی جداگانه محمدرضا محمدیان و اسماعیل زمان‌دوست به ترتیب به سمت مسئولان واحدهای امانی، پیمانی و اداره حسابداری شهرداری شهرکرد منصوب شدند.
همچنین داود شکوهیده نیز با صدور حکم شهردار شهرکرد به عنوان مسئول جدید واحد اجرائیات شهرداری انتخاب شد.
در احکام ابلاغ نورالله غلامیان دهکردی به مدیران جدید شهرداری شهرکرد بر لزوم همکاری متقابل با مسئولان محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قانون شهرداری و سایر قوانین و مقررات مربوط در راستای حل عمل‌گرایانه مشکلات عینی و مشخص شهروندان  نیز تاکید شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول