اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان قم خبر داد:

حضور پر قدرت هلال احمر قم در والیبال مردان و بانوان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: والیبالیست‌های هلال احمر قم همچنان مورد حمایت جدی این هیئت در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با قدرت به میدان می‌روند.

حضور پر قدرت هلال احمر قم در والیبال مردان و بانوان کشور
خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم هیئت والیبال استان قم حضور مستمر، مفید و پر قدرت در پیکارهای والیبال قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور است که این مهم امسال به شکل بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان به وقوع پیوسته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های والیبال هلال احمر مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان و مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، ضمن اینکه تیم جوانان قم نیز یکی از تیم‌های خوب حاضر در لیگ دسته اول والیبال محسوب می‌شود.
رئیس هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: تیم والیبال هلال احمر قم تا این هفته با تلاش و کوشش فراوان کادر فنی، مدیریت و بازیکنان خود نتایج خوبی کسب کرده است و موفقیت‌های این تیم در نیم فصل دوم لیگ دسته اول والیبال کشور ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه به عملکرد تیم والیبال هلال احمر قم در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این تیم از شش بازی خود در مرحله گروهی نیم فصل نخست رقابت‌ها موفق به کسب سه پیروزی شد و در حال حاضر تیم 9 امتیازی جدول رده‌بندی است.
سائلی خاطرنشان کرد: کسب سه پیروزی در جدال با تیم‌های والیبال آینده سازان قزوین، شفق اردکان و هیئت شیروان نشان از توانمندی بسیار بالای والیبالیست‌های آینده‌دار قمی است که قطعا در آینده‌ای نزدیک از توانمندی آنها بیشتر خواهیم شنید.
وی در ادامه به دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و یاد آور شد: تیم والیبال مردان هلال احمر قم در نخستین مسابقه خود از این مرحله هفته آینده در خانه میزبان تیم والیبال گل گهر سیرجان خواهد بود.
رئیس هیئت والیبال استان قم بیان کرد: والیبالیست‌های هلال احمر قم که مجموعه‌ای از برترین‌های این رشته ورزشی و از جوانان بسیار خوب و آینده دار والیبال قم هستند، قطعا در نیم فصل دوم رقابت‌ها با درایت کادر فنی خود بهتر از نیم فصل نخست ظاهر می‌شوند.
در حالی که نماینده قم در گروه دوم مرحله مقدماتی حضور دارد، تیم والیبال هلال احمر قم در حالی در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود که در دیدار رفت مقابل تیم والیبال گل گهر سیرجان تن به شکست سه بر صفر داده است و یکی از انگیزه‌های این تیم جبران نتیجه بازی قبل است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول