اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

9 دی سند پشتیبانی ملت از آرمان‌های امام راحل است

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: حضور مردم در 9 دی سند پشتیبانی ملت از آرمان‌های امام راحل است.

9 دی سند پشتیبانی ملت از آرمان‌های امام راحل است
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی که با حضور مسئولان اداره‌ و نهادهای شهرستان سوادکوه در فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه ولایت فقیه اصل اساسی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مجاهدت‌ها و تلاش‌های گسترده‌ای برای به ثمرنشستن این انقلاب انجام شده است.
فرماندار سوادکوه خاطرنشان کرد: عامل اصلی پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و کامیابی‌های ایران در عرصه‌های مختلف بر پایه ولایت فقیه استوار بوده است.
وی با بیان اینکه فتنه‌های بعد از انتخابات سال 88 با هدف صدمه جدی بر پیکره انقلاب تدارک دیده شده بود، گفت: اعتراف وزیر خارجه آمریکا بر حمایت از جریان فتنه تعبیر پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه بوده است.
باقری با اشاره به اینکه مدیریت همراه با مهربانی مقام معظم رهبری موجب فروکش کردن فتنه شد، تصریح کرد: بصیرت مردم در 9 دی مسیر زلال و شفاف انقلاب اسلامی را به همگان نشان داد.
فرماندار سوادکوه حضور مردم را از بنیان‌های اصیل فکری و ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: حضور مردم در 9 دی، سند مردمی بودن نظام و  پشتیبانی ملت از آرمان‌های امام راحل،  اصول و ارزش‌های آن است.
وی بر برگزاری باشکوه گرامیداشت روز 9 دی در سوادکوه تاکید کرد و گفت: اداره‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری باشکوه این روز همکاری همه جانبه داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول