اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:

متلاشی شدن یک باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از متلاشی شدن یک باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان خبر داد.

متلاشی شدن یک باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت خود بهره می‌بریم.
وی افزود: همکاری مردم و تعامل با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار تاثیر بسزایی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در این راستا به موفقیت لازم برسیم.
فرمانده انتظامی دشتستان از متلاشی شدن یک باند سرقت موتورسیکلت در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مامورین پلیس آگاهی دشتستان موفق به دستگیری عوامل سرقت موتورسیکلت در این شهرستان شدند.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مامورین پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه تحقیقات وسیع و گسترده‌ای را آغاز و پس از بررسی‌های همه جانبه و جمع‌بندی اخبار و اطلاعات واصله شخصی به نام «محمد ـ ب» که مظنون به سرقت موتورسیکلت بوده دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: این فرد در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب سرقت سه دستگاه موتورسیکلت با همدستی افرادی به نام‌های «اصغر ـ ر»، «رضا ـ ب» و «احمد ـ ب» اعتراف و باند سرقت موتورسیکلت موسوم به باند «محمد تیغی» متلاشی و متهمین تحویل مراجع قضایی شد.
این مسئول همچنین از دستگیری قاتل فراری در دشتستان خبر داد و گفت: عامل قتل عمد در وحدتیه دستگیر شد. 
محمودزاده بیان کرد: در پی قتل عمد شخصی به نام «مصطفی ـ ب» در اوایل سال 89 و متواری شدن قاتل تحقیقات وسیع و گسترده‌ای از سوی مامورین کلانتری وحدتیه برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد و پس از بررسی‌های همه جانبه و اشراف اطلاعاتی، قاتل به هویت «محمد ـ م» شناسایی و مخفیگاه وی توسط مامورین کلانتری وحدتیه محاصره و نامبرده را در حالی که در گودالی کف اتاق منزلش مخفی شده بود دستگیر و به کلانتری وحدتیه دلالت کردند.
وی یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود برای ایجاد امنیت پایدار در دشتستان استفاده می‌کنیم و از همه مردم و مسئولان نیز می‌خواهیم با همکاری و همراهی، ما را در انجام وظایف محوله کمک کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول