اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فوتبال دسته دوم کشور؛

شموشک نوشهر و گاز جم امتیازات را تقسیم کردند

خبرگزاری فارس: بازی تیم‌های فوتبال گاز جم و شموشک نوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور به تساوی انجامید.

شموشک نوشهر و گاز جم امتیازات را تقسیم کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر امروز و در دیداری از مسابقات لیگ دسته دوم کشور دو تیم گاز فجر جم و شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای شهرستان جم در برابر هم قرار گرفتند که این دیدار زیبا و جذاب با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
در نیمه نخست این مسابقه تیم شموشک که مهمان مسابقه بود بازی تهاجمی و رو به جلویی از خود به نمایش گذاشت و دروازه گاز جم را به شدت تهدید کرد.
در حالی که حدود 10 دقیقه از مسابقه گذشته بود تیم شموشک نوشهر موفق شد گل نخست این مسابقه را وارد دروازه تیم گاز جم کند و ورزشگاه جم را نگران و مضطرب کند.
تیم گاز جم که در برابر تماشاگران پرشور خود بازی می‌کرد برای جبران گل خورده به آب و آتش زد ولی تا انتهای نیمه نخست نتوانست به گل برسد و این بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه نخست تمام شد.
نیمه دوم را گاز جم تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 50 تا آستانه فروپاشی دروازه شموشک نیز پیش رفت که با بی‌دقتی مهاجمانش این فرصت طلایی را از دست داد.
در دقیقه 55 مسابقه و در حالی که گاز جم فشار خود را بیشتر کرده بود این تیم شموشک بود که دومین گل را وارد دروازه گاز جم کرد تا 2 هزار هوادار گاز جم بیش از گذشته نگران شوند.
گاز جم که هیچ چیز برای از دست دادن نداشت بر شدت حملات خود افزود و چند بار به طور جدی دروازه شموشک نوشهر را با تهدید مواجه کرد.
در حالی که حدود 70 دقیقه از زمان بازی سپری شده بود تیم گاز جم توسط مهاجم خود جم‌رتبه موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد و بازی را 2 بر 1 کرد تا تماشاگران و بازیکنان جم امیدوارتر شوند.
تیم شموشک از دقیقه 70 به لاک دفاعی رفت و بازیکنان جم حملات خطرناکی را تدارک دیدند که یکی پس از دیگری از دست رفت و تیم شموشک در آستانه یک برد شیرین خارج از خانه قرار گرفت.
در حالی که همگان در انتظار سوت پایان مسابقه بودند، بازیکنان گاز جم در یک غافلگیری توسط جم‌رتبه به دومین گل خود رسیدند و بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی کشاندند تا یک امتیاز خانگی کسب کنند و از شکست فرار کنند.
یکی از بازیکنان تیم شموشک نوشهر در دقیقه 75 مسابقه با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و این تیم دقایقی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول