اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره‌رداری از سالن ورزشی جانبازان و معلولان در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان‌شرقی از افتتاح مجهزترین سالن ورزشی چند منظوره جانبازان و معلولان در تبریز خبر داد.

بهره‌رداری از سالن ورزشی جانبازان و معلولان در تبریز
علی کشفیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با همت مسئولان تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی سالن چند منظوره و استخر شنای منظریه تبریز آماده بهره‌برداری است و برای استفاده ورزشکاران جانباز و معلول استان در اختیار هیئت جانبازان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای رفع کاستی‌ها و همچنین توسعه فضاهای ورزشی به خصوص فضاهای ورزشی جانبازان و معلولان افزود: با واگذاری مجموعه سالن چند منظوره و همچنین استخر شنای منظریه به هیئت جانبازان و معلولان آذربایجان‌شرقی ورزشکاران جانباز و معلول استان خواهند توانست از امکانات این سالن‌ها استفاده کنند.
کشفیا با اشاره به فعالیت‌های گسترده ورزشکاران جانباز و معلول آذربایجان‌شرقی در لیگ‌های کشوری گفت: ورزشکاران آذربایجان‌شرقی همه ساله نمایش درخشانی در مسابقات کشوری و بین‌المللی دارند.
لازم به یادآوری است والیبال نشسته، بستکبال با ویلچر، شنا، تنیس با ویلچر، تیراندازی و وزنه‌برداری از جمله رشته‌های ورزشی هستند که ورزشکاران جانباز و معلول آذربایجان‌شرقی در این رشته‌ها توانسته‌اند مدال‌های رنگین کشوری و جهانی را برای استان به ارمغان بیاورند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول