اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

هیچ مجوز آموزشگاه موسیقی در قم صادر نشده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در شهر مقدس قم هیچ آموزشگاه موسیقی و فروشگاه عرضه آلات و ادوات موسیقی مجوزی اعطا نشده است.

هیچ مجوز آموزشگاه موسیقی در قم صادر نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم، سرهنگ محمدرضا میرحیدری در جمع آمران به معروف گروه جهادی فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر بشیر اظهار داشت: برای ما بسیار جای خوشحالی است که عده‌ای با همان حال و هوای دهه اول انقلاب و با عنایت به دفاع از ارزش‌ها و مقابله با ناهنجاری‌ها برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشته و نسبت به بالارفتن امنیت اخلاقی جامعه موثر هستند.
وی ادامه داد: با تلاش‌های جهادی آمران به معروف و ناهیان از منکر، میزان ارتکاب جرایم اجتماعی کاهش مشهودی داشته، به طوری که در حال حاضر اعتراض‌های خانواده‌های شهیدان و متدینین و علما در ارتباط با بی‌بندوباری و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یافته است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: از آنجایی که همه مسئولان به دنبال احیای این دو فریضه مهم هستند باید این فرصت را مغتنم بدانیم و با انجام امر به معروف و نهی از منکر در همه عرصه‌ها بتوانیم رهرو شهیدان باشیم و ما به عنوان نیروی انتظامی از هر کسی که اقدام به امر به معروف کند، حمایت می‌کنیم.
میرحیدری با اشاره به دستور فرماندهی ناجا به همه زیرمجموعه‌های نیروی انتظامی در مورد حمایت کامل و قاطع از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اظهار داشت: تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، پلیس امنیت اخلاقی و اداره نظارت بر اماکن عمومی موظف به حمایت و همکاری با آمران به معروف هستند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های آمران به معروف گروه جهادی بشیر خواستار فراگیرشدن امر به معروف و نهی از منکر در دیگر استان‌های کشور شد و بیان داشت: در شهر مقدس قم تلاش آمران به معروف در منکرزدایی کاملا مشهود است و تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه در شهر مقدس قم هیچ آموزشگاه موسیقی و فروشگاه عرضه آلات و ادوات موسیقی مجوزی اعطا نشده است، فعالیت این مراکز را غیرقانونی دانست و بر لزوم مقابله با این مراکز و جمع‌آوری آلات و ادوات موسیقی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام مجید بیک‌زاده مسئول گروه جهادی فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر بشیر نیز در این نشست حمایت و همکاری و ارتباط تنگاتنگ سردار توکلی فرمانده انتظامی استان قم و نیروی انتظامی با آمران به معروف و ناهیان از منکر را تحسین‌برانگیز دانست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول