اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

راه‌اندازی بیمارستان تخصصی روان پزشکی بندرلنگه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی روانپزشکی بندرلنگه با 30 تخت در مرحله نخست خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان تخصصی روان پزشکی بندرلنگه
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری صبح امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان روان پزشکی بندرلنگه اظهار داشت: با توجه به فضای موجود در بیمارستان شهید بهشتی در راستای بهره‌گیری مردم غرب استان از خدمات تخصصی بیمارستان روان پزشکی، در مرحله نخست با 30 تخت راه‌اندازی می‌شود و ظرفیت آن به بیش از 64 تخت در منطقه غرب استان خواهد رسید.
وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی در بستری بیماران حاد روانی و کمبود تخت بیمارستانی وجود دارد که با راه‌اندازی این بیمارستان بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: بیمارانی که نیاز به خدمات بستری اعصاب و روان در غرب استان دارند می‌توانند از خدمات درمانی تخصصی بهره‌مند شوند. 
شکاری بهره‌مندی از فضای آرام برای بیماران اعصاب و درمان را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: نیروهای تخصصی در بندرلنگه خدمات درمانی را در فضای بسیار آرام ارائه خواهد کرد و امیدواریم این بیمارستان بتواند بسیاری از مشکلات درمانی را برطرف سازد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برای درمان تخصصی و فوق تخصصی یک نفر جراح مغز و اعصاب در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب  مستقر شده است.
وی با اشاره به بهره‌مندی مردم شرق استان از خدمات تخصصی در شهرستان میناب افزود: با استقرار رشته تخصصی مغز و اعصاب در شهرستان میناب، اعزام بیماران تصادفی و بیمارانی که نیاز به اعمال جراحی مغز و اعصاب دارند به مرکز استان بسیار کاهش می‌یابد.
شکاری یادآور شد: این بخش تخصصی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تجهیز شده که با توجه به ضریب جمعیتی در شرق هرمزگان حضور جراح مغز و اعصاب بسیار ضروری است.
وی همچنین از ایجاد مرکز تصویر نگاری بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب خبر داد و گفت: مرکز تصویر نگاری میناب شامل سی.تی.اسکن، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و MRI است که موجب تحولی بسیار ارزنده در حوزه درمانی شرق استان می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول