اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از برگزاری کارگاه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در هفته آینده و در شهرستان همدان خبر داد.

کارگاه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان احمد رستنده پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان همدان اظهار کرد: دولت در ابتدای فعالیت خود چهار مأموریت را به نام‌های تحول اجتماعی، تحول اقتصادی، تحول فرهنگی و تحول علمی را قرار داد که در خصوص تحول اقتصادی حضور همه‌جانبه مردم و هماهنگی بین مجموعه‌های اجرایی کشور تا حد زیادی این تحول را به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه این طرح در هفت محور تعریف شده است، افزود: استان همدان جزو نخستین استان‌هایی است که با استفاده از کارشناسان،‌ افراد دانشگاهی و فرمانداران به بازنگری این طرح پرداخت.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان ابراز کرد: در قالب تحول اجتماعی و فرهنگی چندین کمیته فرهنگ و هنر،‌ آموزش، ورزش و جوانان،‌ کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رفاه و تأمین اجتماعی،‌ بانوان خانواده، صیانت از حقوق شهروندی، پژوهش، آسیب‌های اجتماعی،‌ فعالیت‌های استانی، ملی و بین‌المللی، حقوقی و قضایی و امنیت اجتماعی تعریف شده است.
وی با اشاره به طرح اطلس اجتماعی، گفت: در حال حاضر 32 نوع از جرائم استان در این اطلس مشخص شده است که بر اساس این اطلاعات می‌توانیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.
رستنده با اشاره به اینکه مشکل آمار و اطلاعات در استان تا حد زیادی برطرف شده است، خاطرنشان کرد: هفته آینده با حضور فرمانداران کارگاه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی در همدان برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد جدید آموزش و پرورش رویکرد قرآنی است که بر همین اساس دانش‌آموزان، پرسنل و اولیاء از کلاس‌های مختلف در ایام سال بهره‌مند می‌شوند.
حسن مظاهری گفت: آموزش خانواده‌ها در مساجد و برگزاری کارگروه‌های تخصصی مهدویت و آموزه‌های دینی به صورت کارگاهی از جمله اقدامات مهمی است که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول