اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور عنوان کرد:

اعتراف برخی اشخاص و رسانه‌ها به ماهیت اسلامی حرکت‌های منطقه

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: گرچه برخی رسانه‌ها تلاش کردند تا انقلاب‌های منطقه را غیراسلامی معرفی کنند اما در ادامه حرکت‌ها ناچار به اعتراف در برابر ماهیت اسلامی حرکت‌های منطقه شدند.

اعتراف برخی اشخاص و رسانه‌ها به ماهیت اسلامی حرکت‌های منطقه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر امروز در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور بر ضرورت برپایی راهپیمایی پرشور 22 بهمن تاکید کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور  اظهار کرد: این شورا مولود انقلاب بوده و حرکت‌های بزرگی را در زمینه حمایت از انقلاب اسلامی انجام داده است.
وی با اشاره به در پیش بودن حماسه 9 دی یادآور شد: این حماسه بزرگ که با حضور میلیونی مردم همراه بود، امواج فتنه را خنثی کرد و حرکتی تاثیرگذار در نظام شد.

راهپیمایی 22 بهمن بین‌المللی شده است
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی امسال متفاوت با راهپیمایی‌های سال‌های گذشته بوده و راهپیمایی 22 بهمن بین‌المللی شده است.
میرتاج‌الدینی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران در حرکت‌های بیداری اسلامی منطقه اظهار کرد: ظلم‌ستیزی و استبدادستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که بر انقلاب‌های منطقه نیز تاثیر گذاشته است.
وی خاطر نشان کرد: اسلام مداری از دیگر خصوصیات انقلاب اسلامی است که به حرکت‌های بیداری منطقه نیز تسری یافت و اگر چه برخی رسانه‌ها تلاش کردند تا این انقلاب‌ها را غیراسلامی معرفی کنند اما در ادامه حرکت‌ها ناچار به اعتراف در برابر ماهیت اسلامی حرکت‌های منطقه شدند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور عدالت‌طلبی را از دیگر خصوصیات انقلاب اسلامی دانست و گفت: حرکت عدالت‌طلبانه مردم ایران مورد الگوگیری حرکت‌های منطقه شد و قبل از حرکت‌های بیداری اسلامی منطقه نیز مبارزان لبنان و فلسطین از انقلاب اسلامی الگو گرفته بودند.

انقلاب اسلامی در منطقه تاثیرگذار است
میرتاج‌الدینی اظهار کرد: ویژگی‌های جهانی انقلاب اسلامی موجب شده تا این انقلاب در داخل از مرزها محدود نشود و در سطح جهانی تاثیرگذار باشد.
وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نمادی از جایگاه ممتاز انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با وجود برخی اختلاف‌های مذهبی و سنی مذهب بودن فلسطینی‌ها، انقلاب اسلامی از این حرکت ضد صهیونیستی حمایت داشته و همین موضوع موجب محبوبیت انقلاب اسلامی در میان ملل مسلمان شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیوند ولایی میان مردم و رهبری از ارکان نظام جمهوری اسلامی است که در انقلاب‌های منطقه این موضوع مشاهده نمی‌شود.

توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های خارج از کشور
وی گفت: امسال در آستانه دهه فجر باید بر تبیین اهداف انقلاب اسلامی متمرکز شود و در این راستا برنامه‌ریزی جدی مورد تقاضا است.
میرتاج‌الدینی خواستار توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های خارج از کشور شد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت‌های خود را به داخل مرزها محدود نکند و در سطح بین‌الملل نیز فعالیت‌های خود را متمرکز کند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول