اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان خبر داد:

برگزاری نخستین دوره تخصصی قرائت قرآن در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از برگزاری نخستین دوره تخصصی قرائت سطح چهار ویژه خواهران در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره تخصصی قرائت قرآن در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی صبح امروز در حاشیه برگزاری این مراسم افزود: این دوره ویژه خواهران بوده که در کانون میثاق دامغان برگزار می‏شود.
وی با بیان اینکه 25 نفر از بانوان در این دوره شرکت خواهند داشت، گفت: شرکت‏کنندگان دوره تخصصی قرائت سطح چهار از قبول‏شدگان سطح سه قرائت هستند.
تقوی تصریح کرد: شرکت‏کنندگان در این دوره اگر فاقد گواهینامه سطح سه هستند، باید در آزمون ورودی شرکت و حد نصاب نمره قبولی را دریافت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان بیان کرد: در این دوره از استادان مجرب و برجسته  شهرستانی و استان قم استفاده می‏شود.
کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز از توزیع 40 سری مجموعه 15 جلدی «ره پویه» بین روحانیان مستقر و مبلغان این استان خبر داد.
حجت‏الاسلام رسول بخشی افزود: برخورد شرق و غرب با مقوله دین، آگاهی سیاسی و نقش آن در تبلیغ، آیین زرتشت، انقلاب اسلامی با محور انسجام اسلامی، بهائیت در بوته نقد و تجارب مبلغان در خصوص جذب نوجوان و جوان به مسجد از جمله عناوین کتاب‏های این مجموعه است.
وی دهکده جهانی، روند تبلیغ و تبشیر مسیحیت در گذر زمان، عرفان مثبت و عرفان منفی در فرهنگ اسلامی، مباحثی پیرامون امام‏شناسی جلد اول و دوم، مکاتب جایگزین، مبلغان دینی و مخاطب‏شناسی، فرهنگ شناخت و نگاهی به تاثیرات اینترنت و فضای مجازی بر روند دین داری از دیگر عنوان‏های مجموعه 15 جلدی «ره پویه» ذکر کرد.
بخشی اظهار داشت: این مجموعه با هدف ارتقای سطح آگاهی مبلغان و روحانیان مستقر در پاسخ به شبهات فکری جوانان و نوجوانان بین آنها توزیع شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول