اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

9 دی روز کشیدن خط قرمز بر فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در 9 دی‌ماه 88 وقتی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از دستاوردهای مکتب حسینی، در خطر دیدند، در یک حضور با حضور حماسی به صحنه آمده و برای همیشه بر فتنه یک خط قرمز کشیدند.

9 دی روز کشیدن خط قرمز بر فتنه 88 بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: کار امروز را به فردا نینداختن یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه انسان‌های متقی قرار گیرد.
وی تسویف را موجب خسران در دنیا و آخرت دانست و گفت: کار امروز را به فردا انداختن با عنوان تسویف در زبان عربی یاد می‌شود دریای خطرناکی است که بسیاری را در خود هلاک می‌کند.
نکونام تصریح کرد: مؤمن کارش را هیچ‌گاه به بعد موکول نمی‌کند چراکه هر لحظه و هر ساعتی برای خود شانی دارد و در هر ساعتی باید شان همان ساعت را به جا آورد.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت توجه به امور مردم در دستگاه‌های اداری تاکید کرد و گفت: باید مراقب بود که کارها را به موقع انجام داد در حالی که در بسیاری از دستگاه‌های اداری با پرونده‌هایی روبه‌رو می‌شویم که تنها به خاطر تسویف و تاخیر انداختن در کارها مدت زمان زیادی بلاتکلیف می‌مانند.
نکونام در ادامه با اشاره به آیه 72 سوره احزاب، افراد را نسبت به جهل و ناآگاهی هشدار داد و افزود: باید از قدرت تفکر و تعقلی که خداوند به انسان‌ها عطا کرده به درستی استفاده و با یک زندگی آگاهانه و عالمانه زمینه سعادت خود و خانواده‌ خود را فراهم کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت هفته ثبت احوال، گفت: سوم تا دهم دی هفته ثبت احوال نامگذاری شده است که لازم است از تلاش ارزشمند و مفید این نهاد قدردانی کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی صادر شد تا به برکت آن بی‌سوادی در جامعه اسلامی ریشه‌کن و زمینه رشد و شکوفایی علمی آن فراهم شود.
نکونام در ادامه با بیان اینکه از سوم دی ماه زمان ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی کشور آغاز می‌شود، تصریح کرد: باید همه مردم برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات خود را مهیا کنند و هم داوطلبان و هم عموم مردم عنایت داشته باشند که انتخاباتی در شان نظام مقدی جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
وی افزود: مردم ایران در عرصه انتخابات مردمی مجرب و کارآزموده هستند چراکه بیش از 30 انتخابات مختلف از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در کشور برگزار شده که هر یک تجربه بزرگ و ارزشمندی برای این مردم به شمار می‌رود.
نکونام راهپیمایی نهم دی ماه 88 در برخورد با ایادی استکبار و سران فتنه را بزرگ‌ترین عرصه حماسه‌آفرینی مردم کشور طی 32 سال گذشته دانست و گفت: مردم در 9 دی ماه سال 88 زمانی که دیدند نظام جمهوری اسلامی که یکی از دستاوردهای مکتب حسینی بود در خطر است، با حضور حماسی خود در صحنه حاضر شده و برای همیشه خط قرمزی بر فتنه کشیدند.
وی از انقلاب اسلامی ایران با عنوان دستاورد عاشورا یاد کرد و افزود: مردم ایران خود را ثروتمندترین مردم می‌دانند چراکه دارای دستاورد عاشورا و مکتب حسینی هستند و با تمام وجود از آن حفظ و حراست می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول