اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

با اعطاء نشان دولتی

احمدی‌نژاد از پیشگامان علم و ادب و هنر تجلیل کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور به هفده نفر از اساتید و پیشگامان علم و ادب و هنر کشور نشان درجه یک دولتی اعطاء کرد.

احمدی‌نژاد از پیشگامان علم و ادب و هنر تجلیل کرد
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز (شنبه) در مراسم اعطاء نشان‌های دولتی از مقام علمی پانزده نفر از برگزیدگان فرهنگستان‌های چهارگانه کشور و نیز دو نفر از اساتید ممتاز قرآن و نخبه استانی تجلیل کرد.

در این مراسم عبدالمحمد آیتی، اسماعیل سعادت، بدرالزمان قریب و سیدفتح‌الله مجتبایی از فرهنگستان زبان و ادب فارسی نشان درجه یک دولتی ادب پارسی، پرویز دوامی، عباس شریفی تهرانی، بهمن یزدی ‌صمدی، مهدی رجبعلی‌‌پور از فرهنگستان علوم نشان درجه یک دانش، عباس شفیعی، فریدون عزیزی، عبدالکریم وصال، اسماعیل یزدی از فرهنگستان علوم پزشکی نشان درجه یک دانش و علی‌اصغر شعرباف، عبدالمجید کیانی هندی، جلیل شهناز از فرهنگستان هنر نشان درجه یک فرهنگ و هنر دریافت کردند.

احمدی‌نژاد در این مراسم همچنین از ابراهیم پورفرزیب استاد و قاری ممتاز بین‌المللی قرآن و فائزه عظیم‌زاده اردبیلی از نخبگان استان اردبیل نیز به ترتیب با اهداء نشان درجه یک فرهنگ و هنر و نشان درجه سه - مهر تجلیل کرد.

در ابتدای این مراسم روسای فرهنگستان‌های چهارگانه کشور در سخنانی برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به رئیس‌جمهور ارائه کردند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول