اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارزیابی جهاد کشاورزی فارس خبر داد

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات کشاورزان فارس

خبرگزاری فارس: مدیر ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان فارس به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات کشاورزان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدجواد رجایی اظهار داشت: این سامانه در سطح کشور دارای جایگاه برتر است و از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند پاسخگویی در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداران بخش کشاورزی برخوردار است.
رجایی افزود: علاوه بر این، مدیران و مسئولان نیز می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به گزارش گیری و آنالیز درخواست‌ها، شکایات و برنامه‌ریزی صحیح، اقدام مؤثر به عمل آورند.
وی دسترسی سریع کشاورزان در اقصی نقاط کشور به مدیران سازمان جهاد کشاورزی فارس را از دیگر مزیت‌های این سامانه عنوان کرد و بیان داشت: تمام کشاورزان قادرند درخواست‌ها و شکایات خود را در کمترین زمان ممکن، در محل زندگی خود و حتی در منزل پیگیری کرده و نسبت به رفع مسائل و مشکلات در زمینه کشاورزی و سایر مسائل مرتبط اقدام کنند.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی فارس در بخشی دیگر از سخنان خود مبنای ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی را برنامه توسعه، تعهدات سازمان، اصول فنی و رعایت قوانین و دستورالعمل‌های وزارت جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: رابطان نیز باید در زمان ارائه گزارش اصول امانت‌داری، انصاف و صداقت را رعایت کرده و سپس به گزارش‌نویسی و تجزیه و تحلیل بپردازند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول