اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری تویسرکان اعلام کرد

رتبه دوم تویسرکان در آسفالت راه روستایی در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان تویسرکان گفت: در مقیاس استانی، شهرستان تویسرکان از نظر آسفالت راه روستایی رتبه دوم را دارد.

رتبه دوم تویسرکان در آسفالت راه روستایی در همدان
آرش آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه با آغاز فصل سرما دو باب راهدارخانه در گردنه روستای دولایی و مرکز اداره راه شهرستان تویسرکان ایجاد شده است، اظهار داشت: به منظور تسهیل تردد جاده‌ای در فصل زمستان 25 دستگاه ماشین آلات برف‌روب با خدمات‌رسانی 40 نفر نیروی انسانی در قالب چهار اکیپ راهداری و دو اکیپ ستادی و پشتیبانی محورهای اصلی، فرعی و روستایی را پوشش می‌دهند.
وی افزود: جمع آوری و ترمیم علائم، پاکسازی سطح و شانه راه از نخاله‌های ساختمانی، اخطار مکتوب و پیگیری برای تخریب مستحدثات در حریم راه‌ها، شستشوی علائم جاده‌ای، آزادسازی حریم جاده‌ها، جمع آوری لاشه حیوانات از سطح راه و پاکسازی راه‌ها از موانع، با هدف تأمین امنیت تردد در سطح شهرستان انجام و به طور مستمر نیز کنترل و بازبینی می‌شوند.
رئیس راه و ترابری شهرستان تویسرکان از اصلاح تقاطع فرسفج چاشتخوره خیرآباد با خاکبرداری حجم تقریبی 30 هزار مترمربع و خاکریزی و بستر سازی 17 هزار مترمربع خبر داد و بیان داشت: کل اعتبار این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیون و 200 هزار ریال آسفالت و تعریض شده است.
وی از بهسازی و آسفالت محورهای روستاهای سگاوی، کنجوران، سادات آباد با صرف اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی لایه اصلی محور روستاهای گل زرد، ابودردا و هرهره نیز به طول 9 کیلومتر آغاز شده است.
آزادی با بیان اینکه تمامی محورهای اصلی و فرعی روستایی به طول تقریبی 430 کیلومتر و صرف اعتبار 452 میلیون ریال خط‌کشی شده است، یادآور شد: لکه‌گیری و آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان به متراژ 6 هزار مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر 910  میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های این نهاد است.
وی از احراز رتبه دوم تویسرکان در آسفالت راه‌های روستایی خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 297 کیلومتر راه روستایی تنها آسفالت هشت کیلومتر از راه روستاهای قلعه بختیار و قلی لاله علیا باقی مانده است.
این مسئول در ادامه ابراز داشت: در سال جاری با هدف کاهش نرخ حوادث و تصادفات یک هزار و 125 علائم اخباری، انتظامی و اطلاعاتی در جادهای سطح شهرستان نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تعریض طرح پل مسیر تویسرکان جوکار به منظور جلوگیری از وقوع تصادف و انحراف خودروها با صرف هزینه 130 میلیون ریال در مرحله پایانی است، گفت: تعریض راه‌های محور امامزاده ناصر(ع) نیز با 13 هزار متر مربع خاکبرداری، 2 هزار مترمربع مخلوط ریزی و احداث پارکینگ در ورودی این مکان متبرکه در حال اجرا است.
آزادی در پایان افزود: از دیگر اقدامات سال جاری این اداره؛ رگلاژ شانه راه‌ها در مسیرهای اصلی تویسرکان کنگاور و تویسرکان جوکار به متراژ 49 کیلومتر، انجام مطالعه راه روستایی باباپیر به باباپیر علی، آغاز عملیات خاکبرداری با هدف بسترسازی این محور و تعریض و ایجاد باند سبقت در خروجی تونل ولایت به سمت جوکار بوده که به اتمام رسیده است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول