اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل همکاری گسترده در سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد

قدردانی ویژه استاندار از نیروی انتظامی و سیمای استانی دنا

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همکاری گسترده و شبانه‌روزی نیروی انتظامی و سیمای استانی دنا در سفر چهارم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی ویژه کرد.

قدردانی ویژه استاندار از نیروی انتظامی و سیمای استانی دنا
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این سفر همچون سفرهای گذشته خیرات و برکات زیادی برای این استان داشته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب دولت‌های متعددی روی کار آمده و زحمات زیادی را متقبل شده‌اند، ولی این دولت در راستای خدمتگزاری به مردم به خصوص مناطق محروم بیش از چند برابر دولت‌های گذشته خدمت کرده است.
نیکزاد خدمات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد را در دولت کنونی بی‌نظیر دانست و گفت: مردم چنین خدماتی را از فرزندان خود در دولت دیده‌اند که استقبال بی‌نظیر از کاروان خادمان عدالت‌محور به عمل آوردند.
وی خدمات دولت را در مناطق محروم این استان قابل ستایش و وصف‌ناپذیر دانست و گفت: در زمینه گازرسانی، آبرسانی، برق و جاده و راه این دولت خدماتی را به مردم مناطق محروم این استان ارائه داد که هرگز از خاطره و حافظه تاریخی مردم این خدمات خالصانه محو نمی‌شود.
نیکزاد یکی از آرزوهای تاریخی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را افتتاح و بهره‌برداری از محور یاسوج به بابامیدان دانست و گفت: بهره‌برداری از این محور برای مردم این استان تقریباً به یک رؤیا تبدیل شده بود که با روی کار آمدن این دولت چنین رؤیایی به واقعیت تبدیل شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سایر خدمات دولت در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و رفاهی اشاره کرد و گفت: در هر کدام از این حوزه‌ها که نظری بیندازیم کارهای دولت کنونی شگرف و بزرگ بوده و امروز وظیفه حکم می‌کند که قدردان این خدمات باشیم چرا که خدمات دولت همان خدمات نظام است.
نیکزاد با قدردانی از حضور حماسی مردم این استان در استقبال از دولت و رئیس‌جمهور ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و کارمندان این دستگاه‌ها در مدت دو روز حضور دولت در استان با همه توان سعی در میزبانی شایسته از میهمانان خود داشتند.
وی با قدردانی ویژه از تلاش‌های نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در سطح استان و همچنین مدیریت شایسته مسابقه فوتبال بین تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی، از پوشش بی‌‌نظیر برنامه‌های این سفر توسط شبکه استانی دنا نیز قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول