اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

دفتر مطالعات پژوهشی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی دفتر مطالعات پژوهشی به منظور مطالعات کلان و راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

دفتر مطالعات پژوهشی راه‌اندازی می‌شود
محمود خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهشی اظهار کرد: این معاونت با هدف طراحی و بازبینی نظام‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی، تعیین و تدوین متون درسی و کمک درسی، سازماندهی تحقیقات خواهران طلبه و امور پژوهشی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور تشکیل شده است.
وی اداره‌کل پشتیبانی پژوهشی را یکی از بخش‌های معاونت پژوهش ذکر کرد و افزود: امور مربوط به پشتیبانی و تامین منابع پژوهشی و غنی‌سازی کتابخانه‌های مدارس و سایر خدمات پژوهشی در این بخش ساماندهی می‌شود.
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حمایت و پشتیبانی از بانوان پژوهشگر، برگزاری و اجرای برنامه‌های آموزشی پژوهشگری، نظارت و ساماندهی امور مربوط به منشورات حوزه‌های خواهران و طراحی و مدیریت سایت‌های پژوهشی را از فعالیت‌های اداره‌کل پشتیبانی ذکر کرد.
 وی با اشاره به تغییرات اساسی در ساختار معاونت پژوهشی این مرکز گفت: دو دفتر به عنوان دفاتر پژوهش‌های عمومی و پشتیبانی‌های پژوهشی ایجاد شده است.
خالقی خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌ها در سال گذشته اختصاص به شناسایی و ساماندهی پژوهشگران فارغ‌التحصیل داشت که تعداد فراوانی از پژوهشگران شناسایی شدند تا مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.
وی از ایجاد دفتر مطالعات پژوهشی خبر داد و افزود: خلا مطالعاتی و تحقیقاتی در معاونت پژوهشی وجود داشت که با همت مدیر مرکز و همراهی و مساعدت مسئولان قرار است دفتر مطالعات پژوهشی در کنار دیگر دفاتر ایجاد شود.
معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: بیشتر همت ما در ارتباط با انجام تحقیقات عمیق، مطالعات پژوهشی و مسائل مطرح در حوزه‌های علمیه خواهران است.
وی بیان کرد: قرار است این مصوبه را مجموعه شورای عالی به تصویب برساند بنابراین منتظر تائید شورای عالی برای راه‌اندازی دفتر مطالعات پژوهشی هستیم.
خالقی عنوان کرد: دفتر مطالعات پژوهشی مطالعات کلان و راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در حوزه‌های مختلف و به طور ویژه در بحث پژوهش را انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول