اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کرمان:

برای توسعه‌یافتگی راهی غیر از پژوهش نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد‌ کرمان در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی گفت: برای راهیابی به جمع کشورهای توسعه‌یافته و توسعه‌یافتگی راهی به غیر از پژوهش نداریم.

برای توسعه‌یافتگی راهی غیر از پژوهش نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ دادخدا غضنفری پیش از ظهر امروز ‌در جمع پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اظهار داشت: برای راهیابی به جمع کشورهای توسعه‌یافته و توسعه‌یافتگی راهی به غیر از پژوهش نداریم.
وی افزود: توصیه مقام معظم رهبری نیز در زمینه پژوهش، مسائلی است که جنبه کاربردی داشته باشد و ما از پژوهش صرف، خشک و غیر کاربردی ‌پرهیز می‌دارند.
به گزارش فارس ‌در این مراسم از پژوهشگران، مخترعان، سرپرستان تیم‌های بتن، رباتیک، سازه‌های ماکارونی و تیم ساخت هواپیمای بدون سرنشین تجلیل به عمل آمد.
همچنین فعالان و مسئولان حوزه معاونت پژوهشی و پژوهشگران برتر دانشکده‌های علوم، ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی، معماری، پرستاری و مامایی و همچنین از دانشجویان فعال در امر برگزاری همایش ملی شیمی سبز ‌که اواخر آذر ماه سال جاری برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.
نمایشگاه دستاوردهای فناوری و ‌پژوهشی واحد کرمان نیز در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی این واحد دانشگاهی امروز افتتاح شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول