اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج

مرکز اقامتی درمان اجباری معتادان کرج پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از پاکسازی مرکز اقامتی درمان اجباری معتادان واقع در منطقه 4 این کلانشهر خبر داد.

مرکز اقامتی درمان اجباری معتادان کرج پاکسازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر، علی اصغر کمالی زاده اظهار داشت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج طی صورت جلسه‌ای مقرر شد که از سوی شهرداری عملیات پاکسازی در این مرکز انجام شود.
وی افزود: در این راستا معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اقدام به اعزام 11 لودر، 67 کامیون و دیگر تجهیزات به این مرکز کرد تا اقدامات لازم را برای جمع‌آوری زباله و نخاله و ... انجام دهند.
این مسئول عنوان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح 9 روز از دستگاه باب کت و 7 روز از یک دستگاه گریدر نیز استفاده شد.
کمالی زاده ادامه داد: در بخش دیگری با استفاده از دستگاه واترجت اقدامات لازم برای شستشوی داخل سالن بازپروری نیز انجام شد، از دیگر اقدامات در این مرکز مخلوط ریزی، تخلیه تراشه آسفالت، جمع‌آوری نخاله و ضایعات بود.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: طی هماهنگی با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز دستگاه‌های اطفای حریق و وسایل هشدار دهنده نیز در این مرکز نصب شد.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول