اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد زلزله بم انجام شد

مانور خروج اضطراری در هلال احمر همدان

خبرگزاری فارس: در سالگرد زلزله بم مانور خروج اضطراری و پناه گیری در کل ادارات عضو کارگروه امداد و نجات هلال احمر استان همدان انجام گرفت.

مانور خروج اضطراری در هلال احمر همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، به مناسبت سالروز زلزله دلخراش بم مانور پناه‌گیری در ساختمان در تمام ادارات عضو کار گروه امداد نجات استان انجام شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در این ارتباط اظهار داشت: امسال مانور مذکور در ادارات عضو کارگروه انجام می‌شود و از سال‌های آینده با هماهنگی مدیریت بحران در تمام ادارات و نهادهای دولتی در روزهای پنجم دی‌ماه پناه‌گیری و خروج اضطراری را تمرین خواهند کرد.
حسین اشرفی افزود: چگونگی پناهگیری در نقاط امن، دور ماندن از شیشه‌ها، شناخت مناطق امن در هنگام حوادث از اولویت‌های این مانور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مانور تخلیه ایمن و خروج اضطراری برای سومین بار متوالی توسط کارکنان جمعیت هلال احمر استان در ساعت 13 روز جاری به اجرا در آمد.
این مسئول ابراز امیدواری کرد که با همکاری دیگر سازمان‌ها و تمرین‌های متوالی آمادگی و مقابله با حوادث در بین کارکنان ادارات به سطح بالا و قابل قبولی برسد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول