اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

نقش بسیج در شکست فتنه 88 بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: در شکست فتنه 88 نقش بسیج بی‌نظیر بوده است.

نقش بسیج در شکست فتنه 88 بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت قرار دارد و تمام قدرتمندان نیز به اقتدار نظام اسلامی آگاهی دارند.
وی افزود: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره در راستای رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش کرده‌اند و بخش عظیمی از موفقیت و سربلندی کشور مرهون بسیج و سپاه است.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران جنگ نرم حضوری بی‌نظیر داشته و به ویژه در شکست فتنه 88 نقش بسیج بی‌نظیر بوده است.
مصلح همچنین به تبیین قیام امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) پرداخت و مشخصه برپایی حق را یکی از علت‌های ماندگاری این دو نهضت خواند.
مصلح افزود: این دو نهضت چون بر پایه حق استوار شده و حق نیز پایدار است استوار مانده‌اند و آنچه رفتنی و نابود شدنی است، باطل است.
وی با اشاره به سنت خداوند بر ماندگاری حق و فناشدن باطل، به نقش موثر رهبری بی‌بدیل امام خمینی(ره) در ماندگاری نهضت انقلاب اسلامی تاکید کرد.
امام جمعه برازجان بر لزوم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: نهم دی روز بزرگی برای ملت بود و در این روز فتنه‌گران زمین‌گیر شدند.
مصلح اذعان داشت: نهم دی دنیای استکبار را زمین‌گیر کرد و باید این روز مهم و ارزشمند را گرامی بداریم.
در این مراسم احمد عالی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه دشتستان معرفی و از زحمات یدالله مرادی فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول