اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

بصیرت‌افزایی و روشنگری ضامن ماندگاری حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان گفت: تلاش مضاعف در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم ضامن ماندگاری پیام حماسه 9 دی است.

بصیرت‌افزایی و روشنگری ضامن ماندگاری حماسه 9 دی است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: مردم بصیر، مسئولیت‌پذیر و ولایی ایران اسلامی با حضور بهنگام و تشخیص به موقع شرایط به یاری اسلام و ولایت برخاستند به طوری که به تعبیر مقام معظم رهبری از خواص نیز جلوتر بودند.
وی، آرمان‌گرایی، موقعیت‌شناسی و دفاع از ارزش‌های دینی را زمینه‌ساز خلق واقعه 9 دی دانست و ادامه داد: مردم ایران اسلامی با رشد دینی و فکری بالای خود هیچ گاه اجازه تعرض به مقدسات را نمی‌دهند به طوری که برای دفاع از اصول و ارزش‌ها با تمام توان در صحنه حضور می‌یابند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان تأکید کرد: در این روز بزرگ آحاد مختلف مردم با حضور حماسی و میلیونی خود در دفاع از ولایت فقیه به موقع در صحنه حاضر شدند و بساط فتنه که برای براندازی نظام وارد شده بودند، را در نطفه خاموش کردند.
وی در بخش دیگری از سخنانش تلاش مضاعف در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم را ضامن ماندگاری پیام موجود در حماسه 9 دی دانست و ابراز کرد: این مهم زمینه‌ساز دفاع قوی‌تر از ارزش‌ها و اصول اسلامی است که از این منظر دشمنان نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
فلاحی افزود: طبق وعده قرآن کریم در جامعه افرادی برای دفاع از اصول و آرمان‌ها به صورت آماده‌باش هستند که در صورت تعرض به مقدسات به موقع در صحنه حاضر شوند ولو اینکه در برخی مواقع برای دشمن ظهور و بروز ظاهری نداشته باشند که البته همین امر سبب بروز مشکل در معادلات و محاسبات دشمنان شده است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه عاملان فتنه از خواب غفلت بیدار شده باشند تا هیچ‌گاه دوباره فکر رویارویی مقابل نظام را در سر نپرورانند، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ایران در روز 9 دی به تمام جهانیان ثابت کردند که در روزهای سخت و حساس ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند و حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان گفت: به منظور آگاهی‌بخشی به مردم و نسل جوان باید وقایع پس از انتخابات 88 و چرایی تحرکات جریان فتنه و استکبار جهانی موشکافی و تحلیل شود تا همگان از  توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی آگاهی کافی و وافی را پیدا کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول