اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حماسه 9 دی کمر فتنه را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: 9 دی کمر فتنه را شکست و آتش فتنه‌گران را خاموش کرد و این حماسه مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان و بدخواهان این نظام مردمی و الهی شد.

حماسه 9 دی کمر فتنه را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند ظهر امروز در دیدار فرماندار پلدختر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: در حقیقت حماسه 9 دی کمر فتنه را شکست و مردم به کسانی که به باورهای دینی آنها حمله کردند، خروشیدند و دشمنان و ایادی آنها برای اینکه حساسیت مردم را مورد آزمایش قرار دهند، به عاشورای حسینی جسارت کردند و  جسارت به فرهنگ عاشورا با واکنش آگاهانه مردم روبه رو شد و اوج بصیرت ملت بزرگ ایران بود، که در این حماسه بزرگ مردم نشان دادند، همواره پیرو ولایت فقیه و رهبری هستند.
وی گفت: دین، ارزش‌های معنوی، عاشورا، معنویت و امام حسین(ع) از مشترکات و خط قرمزهای مردم ایران است و بی‌شک 9 دی روز تجلی امداد خداوندی و نمایش بصیرت است و این روز، میثاق ملتی بصیر با رهبری فقیه و فرزانه بود و عاشورا و فرهنگ عزتمند آن موجب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.
لروند افزود: بی‌شک 9 دی روز تجلی امداد الهی و نمایش بصیرت است و حماسه 9 دی نتیجه بصیرت و علاقه مردم به ولایت فقیه و پایبندی آنان به آرمان‌های امام راحل و شهیدان است.
وی تصریح کرد: اقدام شایسته و حضور پرشور ملت ایران در یوم الله 9دی ماه سال 88، تجلی ایمان دینی و باور عمیق مردم به دفاع از کیان اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود.
امام جمعه پلدختر گفت: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های انقلاب و ولی فقیه و برای پاسداری از قیام سالار شهیدان، خودجوش به میدان آمدند و از نابخردان و نااهلان انقلاب اعلام بیزاری و تبری کردند.
در ادامه فرمانداری پلدختر با  گرامیداشت حماسه شورانگیز یوم الله 9 دی گفت: حماسه 9دی88 بصیرت، همراهی و اطاعت از ولایت فقیه و تاکید مجدد برای اثبات ولایت‌مداری مردم ایران بو تبلور بصیرت سیاسی و تبعیت مردم از رهبری و انقلاب بود و این روز، خروش ملت در حمایت از ولایت فقیه و بیمه مجدد نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان بود.
فریدون رشیدی افزود: مردم تنها با یک پیام رهبری که سرشار از معنا و مفهوم بود، وارد صحنه شدند و علیه استکبار و سران فتنه شعار دادند و حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اعلام و امیدهای دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی یادآور شد: بدون شک مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان پلدختر به همراه ملت قهرمان ایران اسلامی در روز 9دی امسال همچون همیشه عاشورای دیگر خلق می‌کنند.
رشیدی یادآورشد: در واقع حماسه یوم الله 9 دی قله افتخار در ایران اسلامی و تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این روز، روز درخشش حضور بی‌نظیر جوانان و نوجوانانی بود، که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و با تبعیت از رهبری و صیانت از انقلاب، اسلام و مبانی نظام دینی دشمنان را در دست‌یابی به توطئه‌های شوم ناکام کردند.
وی افشای پیوند سران فتنه با استکبار جهانی، تأثیر مردم در مسایل داخلی نظام و یأس و ناامیدی دشمنان داخلی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران را سه دستاورد مهم حماسه مردمی 9 دی سال 88 برای جمهوری اسلامی عنوان کرد.
رشیدی افزود: پس از انتخابات 88 دشمنان داخلی و خارجی نظام با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های غربی از دو حوزه حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاب سالم ضربه خوردند و تقارن 9 دی سال جاری با آغاز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه استفاده تبلیغاتی از برنامه‌های این مناسبت توسط کاندیداهای احتمالی لازم است و  انتخابات باید با حضور حداکثری مردم صورت گیرد که این حضور برای نظام ما اعتبار و ارزش می‌آورد و همه ما مسئولان در امر برگزاری انتخابات، باید در مقابل قانون تمکین کرده و به قانون عمل کنیم و نباید در این مورد تفسیر به رای کنیم.
فرماندار پلدختر با بیان اینکه دشمان در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر آن هستند، که با جریان سازی، دروغ پراکنی، شایعه سازی، تحریم کشور و با استفاده از تمام ابزار و امکانات در روند این انتخابات خدشه وارد نموده و سبب بروز مشکلاتی برای انقلاب اسلامی شوند، گفت: به همین جهت انتظار می‌رود که همه مسئولان و مردم شریف، با بصیرت و وحدت و همدلی و با حضور پرشور و حماسی در روز 12 اسفند ماه و مشارکت در امر انتخابات، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی آنان در داخل و خارج بزنیم و ولایتمداری خود را به جهانیان ثابت نماییم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول