اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

مردم آثار فتنه را نهم دی با کمترین هزینه خاموش کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: آثار فتنه در 9 دی با کمترین هزینه توسط مردم خاموش شد.

مردم آثار فتنه را نهم دی با کمترین هزینه خاموش کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی ظهر امروز در نشست با جمعی از مدیران خراسان شمالی اظهار داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی همواره جاودانه خواهد ماند و خلق این حماسه توسط مردم دستاوردهای مهم داخلی و عرصه بین‌المللی داشت.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات از سوی مردم با وحدت از مهم‌ترین دستاوردهای داخلی حماسه 9 دی بود، افزود: مردم در این حماسه آثار باقیمانده از فتنه را با کمترین هزینه جمع کردند.
سجادی تجدید میثاق مردم با آرمان‌های نظام را از دیگر دستاوردهای این حماسه عنوان کرد و گفت: مردم در عرصه‌های مختلف از جمله حماسه 9 دی عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی به اثبات رساندند.
وی همچنین به دستاوردهای بین‌المللی این حماسه اشاره کرد و افزود: ناامید شدن دشمنان از مهم‌ترین دستاوردهای این حماسه به یادماندنی بود و مردم با حضور حماسی خود بار دیگر امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی خاصیت دوم حماسه 9 دی را ایجاد شور و نشاط در عرصه‌های بین‌المللی دانست و گفت:‌ دشمنان بدانند که مردم هیچ‌گاه دست از آرمان‌های نظام اسلامی نخواهند کشید.
وی با اشاره به اینکه در حماسه 9 دی شاهد ریزش فتنه گران بودیم، تصریح کرد: برخی از خواص از این راه بازگشته و از فتنه گران برائت جستند.
سجادی خلق این حماسه از سوی مردم متدین را یادآور شد و افزود: درود خدا بر این مردم همیشه در صحنه باد که همواره در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی جلو بودند.
وی با بیان اینکه این حماسه باید همواره جاودان بماند، بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های حماسه 9 دی در سطح خراسان شمالی تأکید کرد.
انتهای پیام/و۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول