اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

منیت‌ها در انتخابات کنار رود / جریان انحرافی و فتنه‌گران به انتخابات چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان باید منیت‌ها را کنار گذاشته و با تفاهم در انتخابات شرکت کنند، گفت: جریان فتنه و انحرافی به انتخابات این دوره مجلس چشم دوخته‌اند و درصددند تا نمایندگان خود را به کرسی بنشانند.

منیت‌ها در انتخابات کنار رود / جریان انحرافی و فتنه‌گران به انتخابات چشم دوخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کاظم جلالی سه‌شنبه شب در نخستین نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان، با گرامیداشت 9 دی، اظهار داشت: 9 دی پیوند بین امت و امام بود که پس از فتنه بزرگی که نظام را به چالش کشانده بود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی ادامه داد: بحث اصلی جبهه متحد اصولگرایان توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی از چند جهت مهم است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است که 40 میلیون نفر در آن شرکت کردند و اگر فتنه‌گری‌های نبود، نه تنها شیرینی آن به مذاق مردم خوش بود بلکه در عرصه جهانی نیز استفاده‌های زیادی برای کشور داشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر توجه بسیاری از مردم جهان به انتخابات ایران است که باید با زمینه سازی لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه رقابت سالم در کشور فراهم شود.
جلالی با اشاره به خیزش‌های مردم منطقه بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که خیزش‌های مردم منطقه که در واقع پژواک صدای ملت ایران در جهان است به وقوع پیوسته و در چنین فضایی توجه همگان به ام‌القرای جهان است که این امر ضرورت مشارکت در انتخابات را دو چندان می‌کند.
وی با بیان اینکه برخی جریان‌های کشور از جمله جریان فتنه و انحرافی به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند، یادآور شد: این گروه‌ها در صددند تا بتوانند نمایندگان خود را به کرسی بنشانند، که باید نسبت به این موضوع دقت نظر کافی داشته باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جریان اصولگرا به عنوان حرکت و جریان اصیل انقلاب در حال حاضر در کنار هم قرار گرفته و ورود آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی پیام مهمی برای اصولگرایان دارد که ضروری است همه گروه‌های اصولگرا اختلافات را کنار گذاشته و در کنار هم به اتحاد بیشتر توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: جبهه اصولگرایان در حال حاضر در ساختار و ساز و کار توافق دارد و در سطح کلان با حضور آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی در شورای مرکزی راه را به همگان نشان می‌دهند.
جلالی تصریح کرد: شورای داوری و هیئت اجرایی در کنار شورای مرکزی با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی‌های لازم را انجام داده اما جای جبهه پایداری، خالی مانده که امیدواریم این جبهه به این جرگه بپیوندند.
وی با اشاره به اینکه در استان‌ها نیز سه نفر به عنوان حکم انتخاب می‌شوند، افزود: به اقتضای هر استان پنج تا هفت نفر نیز به عنوان هیئت اجرایی در استان‌ها انتخاب می‌شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر اختلافی در استان‌ها مشاهده شود، افراد می‌توانند با مراجعه به حکم، اختلافات خود را حل کنند در غیر این صورت اختلافات به مرکز ارجاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه استان زنجان استانی نام آشنا، متدین و بلند آوازه است، گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده استان زنجان استانی بدون مسئله است که فعالیت‌های مفیدی در راستای اتحاد اصولگرایی در استان انجام شده و وحدت مطلوبی بین احزاب مختلف حاکم است.
جلالی از انتخاب حجت‌الاسلام بیگ محمدی و رجب الماسی به عنوان هیئت حکم استان زنجان خبر داد و بیان داشت: نقی مجتهدی از جبهه پیروان خط امام و رهبری و حسین عبادتی از جبهه رهپویان انقلاب اسلامی و جامعه ایثارگران به عنوان هیئت اجرایی استان معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر باید منیت‌ها را کنار گذاشته و با تفاهم در انتخابات شرکت کرد، افزود: ورود افراد متدین، کارآمد و متخصص به مجلس شورای اسلامی موجب توسعه بیشتر کشور می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هماهنگی، همدلی و نشاط برای حضور گسترده در انتخابات در استان زنجان مشهود است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول