اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

مردم در عاشورای 88 فتنه فتنه‌‌گران را به خودشان بازگرداندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیرمند گفت: در عاشورای سال 88 توهین به مقدسات ملت به اوج خود رسیده بود و مردم نتوانستند تحمل کنند و به اصطلاح آبی بر روی آتش دشمن ریختند و فتنه فتنه‌گران را به خودشان برگرداندند.

مردم در عاشورای 88 فتنه فتنه‌‌گران را به خودشان بازگرداندند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه امروز در برگزاری مراسم محوری گرامیداشت نهم دی‌ماه در شهرستان هیرمند اظهار داشت: با توجه به حوادثی که از ابتدای انقلاب تاکنون اتفاق افتاده از سال 1320 که اوج دین ستیزی شاه ملعون آغاز شد تا سال 40، حوادث عجیبی در کشورمان رخ داد و انسان‌های زیادی جان خود را از دست دادند.
وی افزود: از سال 1342 تا سال 57 رژیم شاه، ضربات بسیاری از قشر مؤمن و خداجوی ایران خورد و هر چند تعداد مؤمنان کم بود اما حماسه‌ای به نام انقلاب اسلامی ایران را آفریدند.
امام جمعه هیرمند ادامه داد: دشمن از آن زمان تاکنون جنگ فرهنگی علیه ملت ایران را آغاز کرد و در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز عده‌ای را گول زدند تا به اهداف پلیدشان برسند.
گزمه به عاشورای سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: در عاشورای سال 88 توهین به مقدسات ملت به اوج خود رسیده بود و چهره زشت منافقان برای مردم آشکار شد و مردم نتوانستند تحمل کنند و به اصطلاح آبی بر روی آتش دشمن ریختند و فتنه فتنه‌گران را به خودشان برگرداندند.
وی عنوان کرد: روز نهم دی را باید روز عزت آفرینی و خلق حماسه بزرگ ملت شجاع ایران اسلامی نامگذاری کرد که با وحدت و ولایتمداری خود موجب رسوایی فتنه‌گران وابسته به دشمن شدند.
امام جمعه هیرمند یادآور شد: همیشه برای بعضی‌ها سوال پیش آمد که چرا سران فتنه زندانی نشدند که باید در جواب آنان بگوییم این به بصیرت مقام معظم رهبری برمی‌گردد.
گزمه گفت: ملت ایران در روز تاریخی نهم دی به خیابان‌ها آمدند و عظمت و اقتدار نظام را در مقابل فتنه‌گران و عوامل کفر جهانی نشان دادند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول