اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید پیام‌ نور گیلان:

9 دی رزمایش ولایت‌مداری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید پیام نور گیلان گفت: حماسه 9 دی رزمایش ولایت‌مداری ملت ایران بود.

9 دی رزمایش ولایت‌مداری ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حامد هاشمی بعد از ظهر امروز در جلسه بسیج اساتید استان با اشاره به فتنه 88 و پاسخ ملت به هتک حرمت عاشورا توسط فتنه‌گران در 9 دی 88 اظهار داشت: حرکت منفور و ضد ارزشی برخی فریب‌خوردگان در روز عاشورای حسینی حکایت از آن داشت که عده‌ای ناآگاه به معارف الهی و عناصر بی‌اعتقاد به شعائر قرآن، اهل بیت(ع) و فریب‌خوردگان توطئه‌های شوم دشمنان دین قصد هنجارشکنی و قداست‌زدایی داشتند و در روز عاشورا بر مصیبت عزاداران حسینی افزودند.
وی با اشاره به اوج انزجار مردم از فتنه‌گران در حماسه 9دی افزود: در روزی که عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) از مصیبت کربلا به سوگ نشستند، حرمت‌شکنی و جسارت برخی خود‌فروخته سبب به وجود آمدن حوادث و رویدادهای تلخی در روز عاشورا شد که رنجش خاطر، دل پریشانی و برانگیخته شدن خشم ملت عاشورایی ایران را به همراه داشت.
مدیر نظارت و ارزیابی پیام نور گیلان با بیان اینکه 9 دی رزمایش ولایت‌مداری ملت در دفاع از دین خدا بود، گفت: ملت ایران با اعلام انزجار و نفرت از فتنه برنامه‌ریزی شده که ریشه در جهالت و استکبار داشت از حمایت دین خدا دست بر نداشتتد و از حریم دین خدا دفاع کردند. 
وی تصریح کرد: تقابل و معارضه با یکی از مهم‌ترین ارزش‌های دینی مردم ایران، یعنی عاشورا و امام حسین (ع) سند غیرقابل انکار اسلام ستیزی جریان فتنه است.
هاشمی، پایداری مسلمانان را سبب خنثی شدن هرگونه توطئه از طرف دشمنان دانست و اظهار داشت: حرکت عظیم و هوشمندانه ملت ایران در نهم دی حماسه‌ای بزرگ و تاریخی خلق کرد که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار می‌ماند.
وی هوشیاری و بصیرت مردم مسلمان ایران را عامل اصلی و مهم حفظ انقلاب و مانع اساسی دشمنان ملت در دستیابی به اهداف شیطانی آنها بیان کرد.
استاد دانشگاه‌های گیلان تصریح کرد: ملت ایران هر جا لازم است صبر انقلابی پیشه می‌کند ولی هر وقت نیاز به حضور در صحنه باشد مانند حماسه ماندگار 9 دی اقیانوس عظیمی به راه می‌اندازد که همه دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.
هاشمی، جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری را بسیار رفیع خواند و خاطرنشان کرد: این جایگاه رفیع خدشه‌پذیر نیست.
وی، مدیر، مدبر بودن و شجاعت را از ویژگی‌های برجسته رهبر معظم انقلاب نامید که در هیچ فرد دیگری این شواهد را برای رهبری جامعه نمی‌توان یافت.
مسئول بسیج اساتید پیام نور گیلان تصریح کرد: مشروعیت تمام دستگاه‌ها به تنفیذ رهبری است و بدون اذن ایشان هیچ مسئولی حقی بر سمت خود نداشته و دستور آنها اجرایی نمی‌شود.
وی اذعان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان روشنگری است و با تحقق و اندیشه در بیانات ایشان وضعیت بهتر از حال می‌شود.
هاشمی حضور مردم در تظاهرات 9 دی 88 را یکپارچه و استثنایی دانست و ابراز داشت: دشمن وقتی این همه جمعیت و عشق و علاقه به نظام و انقلاب اسلامی و رهبری را دید سرافکنده‌تر از همیشه شد.
مدیر نظارت و ارزیابی پیام نور گیلان گفت: تظاهرات 9 دی یک حماسه ملی و سراسری با گستره فرا ملی بود و مردم نشان دادند در دینداری خود بصیرت اسلام ناب محمدی را انتخاب کرده‌اند و بر اسلامیت جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: نهم دی سال 88 به عنوان یک روز ولایت‌مداری، بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران در تاریخ ثبت شد و این روز یوم‌الله و بالندگی ایرانی‌ها در دنیای استکبارستیزی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول