اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک

9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک با اشاره به اینکه 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، آورده‌اند: تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از خلق حماسه‌هایی است که هر یک از آنها نمادی از عزت و شکوه ملت پرافتخار این دیار است.

9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، در بیانیه مشترک آیت‌الله محمد تقی واعظ و محمد رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در آستانه نهم دی ماه سال 88 یکی از عظیم‌‌ترین رویدادهای این سرزمین رقم خورد، آمده است: در روز 9 دی ملتی با خروش عاشورایی و بصیرت حسینی در مقابل طغیانگران سرسپرده برخاستند، تا همچون دوران انقلاب که محرم و عشق به ولایت به کمک این مردم آمد، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار در صفحه زرین تاریخ ایران به یادگار گذارند، که همواره خون بر شمشیر پیروز است.
در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال 88 حادثه کوچکی نبود، بلکه حرکت توفنده‌ای بود که پیوند امت و ولایت را به خوبی نمایان ساخت و با انزجار از سران فتنه و تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استخوان‌های پوسیده دشمنان را درهم کوبید.
در ادامه بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: امروز در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین سالروز این حماسه تاریخی گران‌بها، که استکبار جهانی و ایادی آنها بر آن هستند تا با تهدیدها و تحریم‌ها مانع پیشرفت شکوهمند ایران اسلامی شوند، حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم در صحنه سیاسی و اجتماعی بیش از هر زمان دیگر ضروری به نظر می‌رسد.
در این بیانیه آمده است: لذا مردم عزیز و ولایت مدار استان زنجان با پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر ضمن تجدید بیعت با ولایت امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب نخواهند گذاشت در هیچ برهه و زمانی اغوا گران سست عنصر، طعم شیرین و پر حلاوت وحدت را به تلخی سوق دهند.
در پایان این بیانیه تاکید شده است: آرزومندیم خفت و خاری برای دشمنان باشد و عزت و سربلندی نصیب مردمان با صلابت این دیار شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول