اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

9دی تصویر قدرشناسی ملت از ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: 9دی بیانگر قدرشناسی ملت غیور ایران اسلامی نسبت به ولایت را به تصویر کشید.

9دی تصویر قدرشناسی ملت از ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور بعد از ظهر امروز در جمع شورای فرماندهی و جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: مردم متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور باشکوه در 9دی سال 88 قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب و ولایت به جهانیان نشان داده و چشم فتنه‌گران را تا ابد کور کردند.
وی با بیان اینکه سکوت نخبگان بی‌بصیرت و سران فتنه بی‌حرمتی روز عاشورا را رقم زد، افزود: سران فتنه با نداشتن بصیرت و تقوای الهی با عدم محکومیت جریان فتنه، دشمنان داخلی و خارجی را علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تحریک کرده و خود نیز در این فضای مه‌آلود مردود و به زباله‌دان تاریخ پیوستند.
علیپور گفت: حضور بابصیرت مردم در تمام زمینه‌ها موجبات شکست دشمنان و فتنه‌گران را موجب شده و سران فتنه را بی‌آبرو کرد.
فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه وفاداری ملت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به برکت ولایت و خون پاک شهداست، اضافه کرد: آنچه امروز انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده خون شهدا و ولایت بوده و دشمنان را در تمام فتنه‌ها و شیطنت‌ها مأیوس ساخته و به خاک مذلت نشانده است.
علیپور گفت: دشمنان در 9 دی ماه 88 با استفاده از نقاط ضعف افراد ساده‌لوح و جاه‌طلب داخلی اندیشه‌ها و باورهای عاشورایی مردم را هدف قرار دادند که با هوشیاری و بصیرت مردم در این توطئه شوم نیز شکست خوردند.
وی با بیان اینکه بسیج در روشنگری جریان فتنه عملکرد قابل تحسینی داشت، اضافه کرد: بسیج با متانت و شجاعت در مقابل فتنه‌گران جاهل صدماتی را متحمل شد ولی با اتکا به معنویت، ایثار و شهادت درس بزرگی را به دشمنان داخلی و خارجی داد.
وی از بسیجیان خواست فرهنگ جهادی و عاشورایی را در تمام امور سرلوحه کارها قرار داده و پشتیبان ولایت فقیه باشند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول