اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

9دی تجدید میثاق با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: 9دی تجدید میثاق با ولایت و رهبری است.

9دی تجدید میثاق با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی حسین‌زاده ظهر امروز در همایش بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: ملت ایران در حماسه 9دی در حرکتی خودجوش در مقابله با فتنه‌های دشمنان و استکبار جهانی قیام و توطئه‌های آنها را خنثی کرده و حماسه‌ای عظیم و ماندگار آفریدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.
وی افزود: مردم در این حماسه اسلام‌خواهی، پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند که خطی بطلانی بر افکار و روش‌ها و تحلیل‌های ضدانقلابیون بود و درسی فراموش‌نشدنی به استکبار جهانی و فتنه‌گران دادند.
حسین‌زاده ادامه داد: مستکبران جهانی و فتنه گران داخلی تصور می‌کردند که با فتنه‌گری می‌توانند توطئه‌ها و نقشه‌های خود را اجرا کنند ولی حماسه مردمی 9دی ثابت کرد که ملت ایران پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و از این اهداف و آرمان‌ها کوتاه نمی‌آیند.
این مسئول با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: جهان امروز شاهد قیام ملت‌ها در برابر حاکمان ظالم است که این امر نشانگر بیداری و آگاهی آنهاست و این بیداری نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سراسر جهان گسترده و فراگیر شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای سایر ملت‌ها به شمار می‌رود، افزود: مردم ایران با بهره‌گیری از مفاهیم اسلامی و پایبندی به دین اسلام، انقلاب و نظام اسلامی را به الگویی برای تمامی کشورهای آزادیخواه تبدیل و اقتدار و قدرت ایران را به جهان ثابت کردند.
فرماندار پیرانشهر با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس خاطرنشان کرد: رأی مردم، بزرگ‌ترین امانتی است که مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات باید آن را امانتداری کرده و براساس قانون عمل کنند.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول