اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

حفظ دین و کیان اسلام مهم‌ترین وظیفه بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: حفظ دین و کیان اسلام مهم‌ترین وظیفه بسیج است.

حفظ دین و کیان اسلام مهم‌ترین وظیفه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حسن حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ فرمانده‌هان پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت تابعه سپاه ناحیه غدیر تبریز با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: تایید و تعیین کاندیداها از سوی شورای نگهبان تنها بیانگر انتخاب فرد اصلح و شایسته نبوده بلکه خود مردم با آگاهی تمام در تعیین انتخاب اصلح‌ترین فرد در پای صندوق‌های رای نقش مهمی دارند.
وی، حضور در انتخابات را حضور ملی در کشور برشمرد و بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات امسال تاکید کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه، حفظ اصول دین و کیان اسلام را مهم‌ترین وظیفه بسیج و بسیجی برشمرد و افزود: بسیجیان باید با داشتن بصیرت با تمام تهدیدها و جنگ نرم دشمنان مقابله کنند.
در این مراسم نقی سار، فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز هم با اشاره به سالروز 9 دی روز ملی بصیرت گفت: مردم به خصوص بسیجیان ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت تمام با حضور در حماسه این روز به دشمنان اسلام نشان دادند که همیشه پشتیبان و حامی رهبر و ولایت بوده و با توطئه استکبار مبارزه خواهند کرد.
وی افزود: پیوند 9دی با عاشورا، بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بخش مهم و ماندگار این حماسه است که باید در مجموعه برنامه‌های سالگرد این روز به تمام ابعاد آن توجه شود.
فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز تصریح کرد: با حضور مردم در صحنه هر توطئه و بحرانی به راحتی حل می‌شود و ملت ایران در این 32 سال به خوبی این مسئله را به اثبات رسانده‌اند و با حضور خود خواب مستکبران و بدخواهان را پریشان و آشفته کرده‌اند.
وی گفت: همانگونه که ملت با شور و اشتیاق در حماسه 9دی حاضر شدند در حماسه انتخابات نیز با همان شور و اشتیاق حاضر خواهند شد و مجلس را تشکیل خواهند داد و اینها نشان دهنده حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام است.
فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز، 9دی را نشانه مردمی بودن و ظرفیت بالای حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: در هیچ نظام سیاسی دنیا نظیر این مسئله را نداریم،‌ 9دی نشان داد همیشه پشتوانه اصلی حکومت‌ها مردم هستند.
این مراسم با حضور فرمانده‌هان خواهر پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت تابعه سپاه غدیر تبریز در کانون بسیج جوانان برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول