اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

حرکت خلاف فرمایش رهبری 9دی دیگری را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: معاندان نظام و مخالفان باید حواس خود را جمع کنند که در صورت حرکت خلاف فرمایشات رهبری، مردم 9 دی دیگری را رقم می‌زنند.

حرکت خلاف فرمایش رهبری 9دی دیگری را رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ‌در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: گرامیداشت نهم دی ماه بزرگداشت فریاد انسان‌هایی بصیر، آگاه، زمان‌شناس و ولایتمدار است که به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران پیرو ولایت هستند و با اشاره ولی فقیه به میدان می‌آیند.
وی گفت: در پشت این حماسه بزرگ یک غم نهفته است و آن اینکه چرا باید عده‌ای این قدر بی‌بصیرت باشند که با حضور در زیر هر پرچمی در پی ایجاد ضربه به انقلاب اسلامی باشند.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: بصیرت به معنای زمان‌شناسی و شناخت درست شرایط از سوی افراد است تا بعدها دچار پشیمانی نشوند چرا که در صورت بازگشت از مسیر قبلی، این بی‌بصیرتی اثر خود را در جامعه گذاشته پس باید همواره هوشیار و بصیر بود.
وی گفت: کسانی که امام حسین(ع) را در روز عاشورا تنها گذاردند ولی بعد از شهادت ایشان پشیمان شده و قیام کردند چه تأثیری داشت؟ چون در هر صورت امام معصوم به دلیل عدم همراهی آنها به شهادت رسیده بود.
ارزنده ادامه داد: انسان بصیر کسی است که رهبر خود را بشناسد و با اقدام به موقع در راه پایداری اندیشه‌اش از همه چیز خود بگذرد نه اینکه به خاطر مصلحت‌اندیشی و به بهانه‌های مختلف حق را زیر پا بگذارد.
وی ابراز کرد: البته برخی افراد حق را می‌شناسند اما به دلیل حفظ جایگاه اجتماعی و یا برای خدشه دار نشدن قرب و عزت ظاهری خود آن گونه که باید و شاید به دفاع از آن نمی‌پردازند.
امام جمعه تویسرکان گفت: پیامبر گرامی اسلام خطاب به یاران خود در راه پایداری از دین می‌فرماید " پیش از شما یک مرد را می‌گرفتند، زمین را کنده و او را در گودال می‌انداختند و با اره از فرق سر او را دوتکه می‌کردند با این هم دست از دین خود برنمی‌داشت و یا با شانه آهنی گوشت بدنش را می‌کندند تا به استخوان و عصب می‌رسید ولی باز هم بر اعتقاد خود پافشاری می‌کرد" ولی امروز چه شده برخی تا ذره ای خدشه به مسئولیت و عزتشان وارد می‌شود از دین خود می‌گذرند.
وی همسو شدن جریان انحرافی با فتنه‌گران 88 را یک فتنه جدید در قالبی دیگر دانست و ادامه داد: این همان فتنه بزرگی است که رهبر فرزانه انقلاب در سال 88 از آن خبر دادند وگرنه چگونه می‌شود کسانی که در سال 88 در مقابل هم بودند امروز در کنار هم باشند، این یک توطئه جدید است.
ارزنده ابراز کرد: همانگونه که در آخر دولت اصلاحات؛ یک باره اصلاح‌طلبانی که شعار سردار سازندگی را در اوایل روی کار آمدن به سردار بازندگی تبدیل کردند دوباره در کنار هاشمی قرار گرفتند و زیر پرچم او رفتند، پس باید بصیر و آگاه بود چون دشمن در قالب‌های مختلف ظاهر می‌شود.
وی یکی از محل‌های عرض اندام دشمن را عرصه انتخابات دانست و افزود: گروه انحرافی و فتنه‌گران انسان‌های موجه را برای رقابت وارد صحنه می‌کنند تا تصور اینکه وی از گروه انحرافی و فتنه است را نیز نکنیم، پس باید بصیر باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول