اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

استانداردسازی انبار گندم برازجان ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: باتوجه به اینکه انبار در دست ساخت گندم برازجان در محدوده منطقه مسکونی است، رعایت استانداردها در این انبار ضروری است.

استانداردسازی انبار گندم برازجان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش در نشست با مدیران شرکت بازرگانی ایران افزود: این انبار از مصوبات دولت است و برای ساخت آن 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این طرح اظهار داشت:به دلیل اینکه این طرح در منطقه مسکونی واقع شده و احتمال ایجاد آلودگی در آینده می‌رود شاکیانی دارد.
جهانبخش تصریح کرد: این انبار نیاز استان و در آستانه بهره‎برداری است و نباید به خاطر پاره‌ای از مشکلات قابل حل قید آن را بزنیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: این انبار پساب صنعتی ندارد و تنها آلودگی آن گرد و خاک زمان تخلیه گندم‌ها است که با نصب فیلتر قابل رفع شدن است.
وی اضافه کرد: برای حفظ حقوق مردم و با توجه به حفظ حقوق بیت‌المال باید با استانداردسازی این مشکل را حل کنیم ضمن اینکه نظارت و مراقبت محیط زیست نیز ضروری است.
جهانبخش افزود: رعایت حریم 100 متری برای این انبار امکان‌پذیر نیست و باید با ارائه راهکار قانونی اجازه ادامه اجرای این طرح را بگیریم.
استاندار بوشهر گفت: باید نامه‌ای به دادگاه نوشته شود و در آن با شرح راهکار برای رفع مشکل خواستار رفع توقف عملیات اجرایی این انبار شویم.
وی بر استانداردسازی و نصب فیلتر توسط مشاور طرح در کمترین زمان تاکید کرد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول