اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی صورت گرفت

تجلیل اتاق بازرگانی ایران از رئیس مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به نمایندگی از اتاق‌های بازرگانی کشور از ‌علی لاریجانی به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

تجلیل اتاق بازرگانی ایران از رئیس مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در گردهمایی مسئولان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی با فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان قم اتاق‌های بازرگانی کشور که پنج‌شنبه شب برگزار شد از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار تقدیر و تشکر کرد.
بر اساس این گزارش رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به نمایندگی از اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از علی‌ لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
روسای اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معاون سراسر کشور در لوح تقدیر خود خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آورده‌اند: تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای قانون سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و تحقق اهداف سند چشم‌انداز اقتصادی کشور نوید بخش و نشانه توجه نمایندگان ملت به رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری و ساماندهی تشویق و تقویت فعالیت‌های تولیدی،‌ صنعتی و کشاورزی فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.
در ادامه این لوح تقدیر تاکید شده است: مفاد این قانون افق تازه‌ای را فرا روی فعالان اقتصادی کشور گشوده است تا ضمن تعامل سازنده با دولت توانمندی‌های بخش خصوصی را در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور قرار دهند.
در پایان این لوح تقدیر روسای اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن کشور از عزم راسخ حمایت و دوراندیشی رئیس مجلس شورای اسلامی در روند بررسی و تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار قدردانی و سپاسگزاری کردند.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز در سخنانی در این همایش تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار را یک توفیق درخشان برای کشور در سال جهاد اقتصادی دانست و گفت: دنیا در سال جهاد اقتصادی دید فهم نظام از جهاد اقتصادی فقط دادن شعار نیست بلکه آمده با یک کار زیربنایی برخی از مشکلات را ریشه‌یابی کرده و قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را به تصویب رسانده است.
نهاوندیان این مهم را نشانه بلوغ اقتصادی کشور دانست و خاطر نشان کرد: بهترین جواب به جنگ روانی دشمن و تحریم اقتصادی این بود که ما با متانت و آرامش قانون بهبود محیط کسب و کار را در مجلس به تصویب رساندیم.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول