اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

حماسه 9 دی پایبندی ملت به نظام و ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: حماسه 9 دی نمایش ایمان دینی مردم و پا‌یبندی به دستاوردهای نظام و اطاعت از رهبری بود.

حماسه 9 دی پایبندی ملت به نظام و ولایت بود
کریم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به سالروز حماسه ملی 9 دی، اظهار داشت: 9دی یک واقعیت ماندگار و حماسه‌ای بزرگ در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه برای ماندگاری چنین صحنه‌های حماسی در تاریخ، بصیرت و آگاهی ملت بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: حماسه 9 دی در ایران نمایش ایمان دینی مردم، پایبندی به دستاوردهای نظام و اطاعت از رهبری جامعه اسلامی بود.
فرماندار صومعه‌سرا یکی از رموز موفقیت جمهوری اسلامی در طول انقلاب اسلامی و پس از آن در صحنه‌های مبارزه علیه استکبار و ظلم را اطاعت از دستورات و فرمایش‌های رهبری دانست و افزود: اتحاد و همبستگی ملی ملت مرهون رهبری جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به حربه‌ها و زمینه‌سازی‌های دشمن در پس از انتخابات 88، اذعان داشت: در این دوران دشمن ابزارها و نقشه‌های مختلفی را برای ضربه محکم به بدنه نظام به‌ کار گرفته بود که با بصیرت ملی خنثی شد.
شعبانی خاطر نشان کرد: دشمنان در طول انقلاب اسلامی همواره خواستار سرافکندگی و سرنگونی نظام بوده‌اند که موجی از تشکل‌های مردمی با حضور در صحنه‌ها مانع از شوم‌نگری آنها شده است.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در 9 دی موجب نابودی و ناامیدی فتنه‌گران و دشمنان نظام در رسیدن به اهداف آنها شده است،گفت: نیروی انسانی ارزشمند، قدرت و بازوان اصلی کشورمان محسوب می‌شوند.
فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به انتخابات آینده مجلس، اظهار داشت: ملت در آستانه انتخابات مانند گذشته نسبت به ترفندهای نرم و مخرب دشمنان آگاه بوده و اتحاد و همبستگی خود را حفظ می‌کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل در راستای تخریب انتخابات در رسانه‌های مختلف اقدام به دروغ‌پردازی و فتنه‌جویی کرده‌اند، تصریح کرد: ملت فریب جاه‌طلبی، دروغ‌پردازی و نقشه‌های شوم دشمن را نخورند و بیش از گذشته دانا و آگاه به نظام و دستاوردهای آن باشند.
شعبانی، خواستار ایجاد فضای انتخاباتی قانون‌مند، بدون تنش و سالم در صومعه‌سرا شد و افزود: تمام شهروندان باید در راستای موازین قانونی به مباحث انتخاباتی در مورد نامزدهای خود بپردازند.
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری و باشکوه ملت در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اسلام‌گرایی و جمهوری‌گرایی نظام باید مورد توجه تمام مردم و مسئولان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول