اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس خبرگان:

9 دی برای نسل‏های آینده تبیین شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم تبیین و تشریح حماسه 9 دی برای نسل‏های آینده تاکید کرد.

9 دی برای نسل‏های آینده تبیین شود
حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی امروز در حاشیه هشتمین همایش بصیرت علوی رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار رودهن، شهردار این شهر و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: بی‏شک حرکات مبتنی بر باورها صرفا در یک حاکمیت مقطعی خلاصه نمی‏شود.
وی ادامه داد: این حاکمیت‏ها هستند که باید در قالب این آرمان‏ها شکل بگیرند؛ بنابراین برای استمرار در این اندیشه باید نسل‏های آینده را با دستاوردهای مکتب و اندیشه اسلامی آشنا کرد.
علوی اضافه کرد: از جمله نیازمندی‏های جامعه اسلامی آشنا ساختن نسل جوان با درس‏های برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عبور از توطئه‏های سه دهه اخیر، رهبری داهیانه امام راحل (ره) و ولایت رهبر معظم انقلاب است تا راه آنها به سوی گمراهی پیش نرود.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی بر حمایت امت از ولایت فقیه تاکید داشت.
وی تصریح کرد: این مرز و بوم اسلامی در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت خود با مشکلات و مسائل ناشی از دشمنی‏های استکبار جهانی مواجه بوده است.
علوی اضافه کرد: ثابت ‏قدمی آنها، کشور را به الگویی برای ملل آزادیخواه جهان تبدیل کرد تا آنها نیز راه رهایی از حاکمیت‏های ستمگر و سرسپرده به بیگانگان را پیدا کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: 9 دی فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‏های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‏کفن است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول