اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

ایجاد اشتغال برای 3 هزار نفر در جهاد کشاورزی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه برای ثبت میزان تحقق تعهدات اشتغال این سازمان در سامانه مشکلاتی دارد، گفت: جهاد کشاورزی استان زنجان تاکنون برای بیش از 3 هزار نفر ایجاد اشتغال کرده است.

ایجاد اشتغال برای 3 هزار نفر در جهاد کشاورزی زنجان
جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان تعهدات اشتغال سازمان جهاد کشاورزی با آنچه که تا به امروز در سامانه به ثبت رسیده است، متفاوت است.
وی میزان تحقق تعهدات اشتغال سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان را 3 هزار و 332 مورد اعلام کرد و افزود: میزان تعهدات اشتغال این سازمان در سال جاری 5 هزار و 7  مورد است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی تا کنون فقط موفق به ثبت اطلاعات حدود 550 نفر از شاغلین در سامانه وزارت کار و امور اجتماعی شده‌اند، که 14 درصد از سهم تعهدات اشتغال این سازمان را شامل می‌شود.
وی دلیل اختلاف موجود بین اشتغال ایجاد شده و ثبت شده در سامانه را وجود مشکل در سامانه اعلام کرد.
تاراسی ابراز امیدواری کرد، پس از رفع مشکلات سامانه در بخش کشاورزی که بیشتر آن در رابطه با ثبت مشخصات کارگران فصلی است، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی بتوانند، اصلاحیه‌های لازم را در سامانه انجام دهند، چرا که این سازمان در واقع به 72 درصد از تعهدات اشتغال خود عمل کرده‌‌ است.
وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی 12 زیر مجموعه دارد اضافه کرد: گستردگی این بخش‌ها می‌تواند نقش مهمی در زمینه تحقق تعهدات اشتغال استان داشته باشد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان باغبانی، صنایع تبدیلی، مکانیزاسیون، خدمات کشاورزی، تعاون روستایی، آب و خاک، حفظ نباتات، خرید ادوات کشاورزی، منابع طبیعی و ترویج نظام کشاورزی را از جمله زیر مجموعه‌های سازمان کشاورزی اعلام کرد، که لحاظ شدن عملکرد آنها می تواند منجر به واقعی شدن آمار اشتغال شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول